Головна » 2020 » Квітень » 08

Матеріали для домашнього опрацювання учнів 2 класу

на період до 10 квітня

Українська мова

Читання вірша Т.Шевченка "Світає" напам'ять. Слова-помічники.

Олесь Орач "Хто де живе?". Службові слова чи слова-помічники.

Жілем Тібо "Історія.Комікс".

Математика

Додавання та віднімання іменованих чисел. Порівняння за тривалістю. Визначення кількості днів події. Календар. Знаходження даних за календарем. Тривалість доби.Орієнтування за годинником. Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.

Я у світі

Що може здивувати Хоботовичів в Україні. Гра "Подорожуємо Україною". Що може рухатися? Як мандрують птахи? Робота з папером - планер.

Мовно-літературна галузь

Вступ до теми.С.Черній "Знайомство з Хоботовичами".

Прочитай комікс і поміркуй "Про що могли б поговорити птахи між собою навесні?"

Образотворче мистецтво

Квіткові фантазії. Краса квітів у мистецтві. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки). Створення українського віночка з кольорового паперу та картону.

Фізична культура

ЗРВ.Вправи з малим м'ячем.Пересування приставним кроком правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопії та відновлення організму

Переглядів: 244 | Додав: zosh11 | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з географії

для учнів 6-9 класів

на період до 10 квітня

6 клас

Тема. Болота

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи 50,  підручника

2. Перегляньте відео-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=r9Mg-ufAFG4 – Болота. Типи боліт

3. Запишіть у зошит визначення поняття «болото».

4. Доповніть таблицю у зошиті, користуючись текстом підручника.

Типи боліт

Типи боліт

Характеристика

Верхові

 

Низинні

 

Перехідні

поєднують характеристики верхових та низинних боліт

5.  розвꞌяжіть географічну задачу (завд.5 на стор. 199)

 

Тема. Штучні водойми

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи 50,  підручника

2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням:  

https://www.youtube.com/watch?v=jDDAWUZHEN0&list=PLdkQFjhnkMINSYzTTXj8A3gGjSWJ1kWKT

3. Запишіть у зошит визначення «канал», «ставок», «водосховище».

4. Запишіть у зошит схему.

Штучні водойми та водотоки

Штучні водойми

Штучні водотоки

Канали

Ставки

Водосховища

зрошувальні

осушувальні

судноплавні

 

 


5. Пригадайте позначення каналів на карті. Знайдіть на карті світу найбільші судноплавні канали світу: Панамський та Суецький, а на карті України – найдовший у Європі Північнокримський канал.

6. Перегляньте відео. Цікаво про Панамський канал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=YFAaPh2RuYY

7. Підготуйте презентацію « Способи очищення води в домашніх умовах»

Виконані завдання пришліть на електронну пошту  irinasurmmil@gmeil.com

7 клас

Тема «Населення та політична карта Євразії»

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 50 підручника.

2. Перегляньте відео-урок:  https://www.youtube.com/watch?v=RjQ96lS45_c&t=209s  – Населення  Євразії

3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника.

Расовий склад населення Євразії

Людська раса

Район компактного проживання

Європеоїдна

 

Монголоїдна

 

Негроїдна

 


Релігії Євразії4. Виконайте у зошиті схему.

 

Світові

Національні

Християнство

(Європа, Росія, Філіппіни)

Іслам

(Цкнтральна та Західна Азія)

Будизм

(Південно-Східна та Східна Азія)

Конфуціанство

(Китай)

Синтоїзм

(Японія)

Індуїзм

(Індія)

Індуїзм

(Ізраїль)

5. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.

  1. Найбільшою мовною сім’єю на території Євразії є…
  2. Українці належать до …. групи народів.
  3. Найчисельнішими народами світу та Євразії є …
  4. Причинами нерівномірного розміщення населення Євразії є…
  5. Найбільшою за площею державою світу є …
  6. Найменшою за площею державою світу є …
  7. Найрозвинутішими державами Євразії є …
  8. Найбільшою за кількістю населення державою Євразії є…
  9. Найменшою за кількістю населення державою Євразі є…
  10. Найбільша густота населення в Євразіїї ..

6. Пройдіть онлайн тестування за посиланням      http://learningapps.org/watch?v=phbcxa1n316

  Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту    irinasurmmil@gmeil.com

 

Тема уроку: «Висотна поясність гір Євразії. Зміна природи материка людиною»

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 51 підручника.

2. Перегляньте відео-урок:  https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8 – Природні зони Євразії

3. Запишіть у зошит об’єкти, які віднесені до списку Світової природної спадщини ЮНЕСКО на території Євразії:

а) острів Врангеля;

б) фіорди Західної Норвегії;

в) Біловезька Пуща;

г) букові ліси Карпат;

ґ) озеро Байкал;

д) вулкани Камчатки;

е) дикі вологі екваторіальні ліси на острові Суматра.

4. У Гімалаях вертикальна поясність представлена всіма поясами. Які два чинники зумовили це явище.

5. Проведіть дослідження. Уявна подорож уздовж 50-ї паралелі ( завдання 1 на стор. 219)

Підготуйте презентацію про один із об’єктів.

Надішліть для перевірки на електронну пошту    irinasurmmil@gmeil.com

 

8 клас

Тема заняття: Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні.

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 52 стор. 254256 підручника

2. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ

3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)

А) Що таке «розселення населення»?

Б) Що таке «Густота населення»?

В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.

Г) Яка середня густота населення в Україні?

Г) Чи впливає кількість населення у країні на густоту населення? Як саме?

4. Робота з географічною картою «Розселення населення».

Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .

5. Робота з картою  «Україна. Розселення населення». Ст.255

А) Назвіть області України з :

  • найвищою густотою населення
  • найнижчою густотою населення

Вкажіть можливі причини такого розселення.

Б) Порівняйте густоту населенняЧернігівської області із середньою в Україні.

6.  Вивчіть формулу за якою розраховують густоту населення.

7. Як можна обчислити густоту населення?

Спробуйте розв’язати задачі:

А) Обчисліть густоту населення Франції, обравши необхідні дані (округліть до цілого числа)

Площа тис.км2  - 544.0

Населення млн. осіб - 65.4

Б) Обчисліть середню густоту населення республіки Корея з розрахунку на 1 км2 , якщо її площа становить 99,5 тис. км2, а к-сть населення - 47 млн осіб.

Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту  irinasurmmil@gmeil.com

 

Тема. «Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика»

Виконайте завдання:

1. Перегляньте  відео:   https://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2k 

2. Опрацюйте параграф 51.

3.У зошит випишіть визначення "міграції", "еміграція", "імміграція". 

4. Побудуйте у зошиті схему «Види міграцій» та вкажіть їх приклади.

 

5. Випишіть у зошит найбільші міграційні потоки. Наприклад, Індія – США, Іспанія, Іран. (звідки – куди)

5. Сальдо міграції – різниця між імміграцією та еміграцією.

Розгляньте карти ст.. 41 і випишіть області України з найбільшим і найменшим сальдо міграції.  Декількома реченнями поясніть причину.

6. Випишіть визначення поняття «діаспора.» 

Випишіть та знайдіть на карті країни із найбільшою українською діаспорою.(західною та східною).

Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту   irinasurmmil@gmeil.com

9 клас

Тематична атестація

Вторинний сектор економіки

І варіант

І рівень

1. Найважливіший чинник, який впливає на розміщення ТЕС:

  а) працересурсний,    б) природних умов, в) науковий,      г) паливний;

2. Найважливіша галузь машинобудування  м. Миколаєва: а) суднобудування,

   б) автомобілебудування,     в) авіабудування,     г) вагонобудування;

3. Укажіть найбільший центр виробництва алюмінію: 

   а) Дніпро,     б) Запоріжжя,     в) Миколаїв,       г) Харків;

4. Країна, яка є найбільшим експортером вовняних тканин і взуття:

    а) Польща,     б) Велика Британія,     в) Італія,       г) Франція;

5. Країна, яка є найбільшим експортером оливкової олії:

    а) Іспанія,     б) Болгарія,     в) Португалія,       Албанія;

6. «Молочною фермою» Європи називають країну:

    а) Норвегія;      б) Нідерланди;      в) Данія;       г) Австрія;

 

ІІ рівень

7. Назвіть «три хліби світу»:

    а) пшениця;    б) жито;    в) ячмінь;    г) кукурудза;      д) рис;

8. Які країни виробляють найбільше електроенергії на ГЕС:

   а) Канада;     б) Парагвай;     в) Бразилія;      г) Норвегія;      д) США

 

ІІІ рівень

9. Розташуйте у порядку збільшення світове виробництво автомобілів:  

  А Німеччина,     Б США,      В Японія,      Г Китай;                   

10. Встановіть відповідність між продукцією та центрами хімічної промисловості:

      1 Кам’янське       2 Рівне     3 Запоріжжя    4 Чернігів             

      А азотні добрива      Б сода     В штучні волокна       Г пластмаси

 

ІV рівень

11. Позначте та підпишіть на контурній карті атомні станції України.

12. Дайте коротку характеристику кондитерській промисловості України.

Виконані завдання надішліть у групу Вайбер

 

Тема уроку: «Транспорт світу»

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 34 підручника

2. Додатково опрацюйте опорно-ілюстративну схему (додається).

3. Перегляньте презентацію:

https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo – Транспорт світу

4. Ознайомтеся із статтею «Застосування «зручного прапору»: 

(https://yur-gazeta.com/publications/practice/morske-pravo/zastosuvannya-zruchnogo-praporu.html) .

Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор».

5. Випишіть у зошит:

а) країни із найбільшою протяжністю швидкісних залізниць: Китай, Іспанія, Японія, Франція, Туреччина, Німеччина.

б) найважливіші судноплавні річки: Міссісіпі, Дунай, Волга, Парана, Амазонка, Рейн.

в) найбільший річковий порт світу – Дуйсбург.

г) найбільші морські порти: Шанхай, Сінгапур, Роттердам, Гонконг, Шеньчжень, Пусан.

ґ) найважливіші судноплавні канали: Суецький, Панамський, Кільський.

д) найбільші аеропорти-хаби: «Хартсфілд-Джексон», «Хітроу», «Шарль-де-Голль», «Рейн-Майн».

 

6. Дайте короткі письмові відповіді на питання, користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.

    1. Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг.
    2. Запишіть три морські порти Чорного моря.
    3. Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.
    4. Країна світу із найбільшою густотою залізниць.
    5. Які чинники впливають на розвиток транспорту
    6. Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.
    7. У якій області знаходиться залізничний вузол Новоград-Волинський?
    8. У якій області знаходиться залізничний вузол Конотоп?
    9. Транспорт, найбільший перевізник вантажів на міжнародних напрямках
    10. Назвіть найдешевший вид транспорту

Виконанізавдання надішліть у групу Вайбер

Переглядів: 950 | Додав: zosh11 | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)

5 клас

Тема: Футбол. Завдання: ЗРВ .Стрибки через скакалку. 1. Ведення м,яча. 2. Удари по мячу. 3.Зупинки м,яча.

                                             Піднімання тулуба в сіданні. 1. Ведення мяча.2. удари по мячу.

                                             Стрибки через скакалку. Ведення м,яча. Удари по мячу. Вкидання м,яча двома руками із-за голови.

     6 клас

ЗРВ. 1. Стрибок через скакалку 60 раз.2. Ведення м,яча середньої, внутрішньою та зовнішньою частиною підйому. 3.  Зупинка м,яча внутрішьою стороною стопи. 

         1. Ведення м,яча. 2. Удари по м,ячу на точність. 3. Зупинка м,яча підошвою.

         1. Ведення м,яча середньою частиною підйому. 2. Зупинка м,яча внутрішньою стороною стопи. 3. Удари по м,ячу внутрішньою стороною стопи.

         1. Ведення м,яча зовнішньою частиною підйому. 2. Зупинка м,,яча підошвою. 3. Удари по м,ячу зовнішньою частиною підйому.

 7 клас

ЗВР. 1. Ведення м,яча раніше вивченими способами. 2. Удари по м,ячу різними способами. 3. Жонглювання м,ячем.

        1. Ведення м,яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частиною підйома. 2. Удари по м,ячу зменшиної ваги головою, середньою частиною лоба.3. Ловлення і відбивання м,яча - гра вороторя.

        1. Удари по м,ячу середньою частиною підйому. 2. Зупинка м,яча внутрішньою стороною стопи. 3. Відбивання м,яча.

8 клас

ЗРВ для футболу. 1. Ведення м,яча  середньою і зовнішньою частинами підйому. 2. Удари по м,ячу різними способами, м,яч, що котиться. 3. Відбирання м,яча.

1. Удари по м,ячу головою середньою частиною лоба. 2. Вкидання м,яча з різних в.п. з місця і розбігу. 3. Зупинка м,яча підошвою. 

1. Ведення м,яча вивченими способами. 2. Удари по м,ячу, що котиться, летить. Зупинка м,яча внутрішньою стороною стопи. 3. Вибивання м,яча - гра воротаря.

9 клас

ЗРВ. 1. Ведення м,яча вивченими способами. 2. Удари по м,ячу на дальність і точність. 3.Ловіння, відбивання м,яча - гра воротаря. 

1. Удари по м,ячу лівою, правою на дальність. 2. Вкидання м,яча з різних в.п. з місця і розбігу. 3. Введення м,яча - гра воротаря. 3. Удари по м,ячу головою.

1. Жонглювання м,ячем. 2. Удари по м,ячу на точність. 3. Зупинка м,яча підошвою.

Переглядів: 305 | Додав: zosh11 | Дата: 08.04.2020 | Коментарі (0)