Добрий день!

В зв’язку з карантинними заходами цього року ми не зможемо зустрітись з вами у стінах нашої рідної школи під час проведення звіту директора школи. Саме тому звертаюсь до вас за допомогою шкільного сайту.

Насамперед хочу окреслити ряд завдань які ми разом з вами розв’язуємо.

Це, по перше, створення здоров’язберігаючого простору для учасників навчально-виховного процесу. З цією метою в усіх класних кімнатах замінено вікна на склопакети, проводиться жорсткий контроль за втратами тепла в опалювальний сезон.

По друге – організація якісного, збалансованого харчування учнів школи в їдальні.

По третє – основним принципом роботи всього колективу школи є дитиноцентризм: всі заходи, які готуються школі проводяться дітьми і для дітей. Ці заходи спрямовані на виховання у дітей відповідальності, обов’язковості, комунікативності, багатогранності, тощо.

По четверте – у школі виховуються навички рухової активності та загартування, тощо.

Проте, головним для мене «маячком» у розвитку нашої школи є конкурентоспроможність випускників школи. А вона непогана.

Серед випускників минулого, 2019 року

  • 50% - учні ліцею;
  • 13% - учні агроколеджу;
  • 19% - учні медичного училища;
  • 18% – учні різних шкіл міста.

Загалом за результатами участі в предметних олімпіадах 2019-2020 навчального року школа виборола загальнокомандне 10 місце.

Маємо переможницю ІІ (міського) та лауреатку ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році (Рубан Діана, 8 клас, математика).

Ще три учні школи стали переможцями ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

Педагогічний колектив закладу впроваджує нові державні стандарти і формує ключові компетентності учнів:

1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2. Спілкування іноземними мовами.

3. Математична грамотність.

4. Компетентності в природничих науках і технологіях.

5. Інформаційно-цифрова компетентність.

6. Уміння навчатися впродовж життя.

7. Соціальні і громадянські компетентності.

8. Підприємливість.

9. Загальнокультурна грамотність.

10. Екологічна грамотність і здорове життя.

Я також, з метою розширення власного обрію знань, бачення проблем освіти та вироблення сучасних методик їх подолання я протягом кількох останніх років відвідував різноманітні тренінги, семінари та конференції.

Вже у 2020 році брав участь у проведенні дистанційного  «EdCamp»-у для вчителів.

Беру активну участь у роботі Ніжинського Пед-Хабу, тощо.

Вуже у 2020 році маю близько 10 сертифікатів з курсів впровадження нових технологій в сучасний освітній простір.

Відвідуючи ці заходи, спілкуючись з колегами я побачив, що на сьогоднішній день гостро стоїть питання соціальної активності молоді.

Саме тому, маючи колектив однодумців, наша школа вже 2-й рік (з листопада 2018 року) є учасницею експерименту Всеукраїнського  рівня за темою «Педагогічні умови формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти».

Так, я бачу труднощі при проведенні цього експерименту, але розумію, що від результатів нашої роботи буде залежати напрям розвиток школи.

Одним зі шляхів майбутнього розвитку закладу освіти я бачу модель школи повного робочого дня для дітей. Це потребуватиме залучення до тісної співпраці зі школою БДЮ, СЮТ та інших небюджетних закладів (про що є попередні домовленості). Це дасть змогу нашій школі стати більш привабливою в сенсі зайнятості батьків на основній роботі та залучення їх дітей до суспільно-корисної праці й набуття учнями певних компетенцій за їх вибором.

Ще одним з кроків до формування соціальної активності учнів є залучення дітей до гурткової та факультативної роботи за їх інтересами. (На жаль нам на заваді може стати фінансова складова).

Вже у 2020 році учні школи та їх батьки побачать відремонтоване та оновлене середовище бібліотеки й кімнати для психологічного розвантаження учнів. Всі роботи по оновленню цих приміщень виконані персоналом школи під час карантину.

Школа потребує відновлення та покращення безпечного середовища для учасників навчально-виховного процесу. Це і побудова нової сучасної огорожі, і утеплення актової зали та заміна в ній вікон на склопакети, проведення заходів по облаштування пандусів, а не кнопки виклику чергових (як це було раніше).

Зрозуміло, що зупинятись на півдорозі не можна, а тому необхідно залучати недержавні організації до енергоаудиту та реконструкції школи з метою покращення умов перебування дітей у закладі освіти.

Сподіваюсь, що з Вашою допомогою ми подолаємо будь-які перепони на шляху розвитку школи.

Дякую за увагу!