Добрий день!
В зв’язку з карантинними заходами цього року ми не зможемо зустрітись з вами у стінах нашої рідної школи під час проведення звіту директора школи. Саме тому звертаюсь до вас за допомогою шкільного сайту.
Насамперед хочу окреслити ряд завдань які ми разом з вами розв’язуємо.
Це, по перше, створення здоров’язберігаючого простору для учасників навчально-виховного процесу. З цією метою в усіх класних кімнатах замінено вікна на склопакети, проводиться жорсткий контроль за втратами тепла в опалювальний сезон.
По друге – організація якісного, збалансованого харчування учнів школи в їдальні.
По третє – основним принципом роботи всього колективу школи є дитиноцентризм: всі заходи, які готуються школі проводяться дітьми і для дітей. Ці заходи спрямовані на виховання у дітей відповідальності, обов’язковості, комунікативності, багатогранності, тощо.
По четверте – у школі виховуються навички рухової активності та загартування, тощо.
Проте, головним для мене «маячком» у розвитку нашої школи є конкурентоспроможність випускників школи. А вона непогана.
Серед випускників минулого, 2019 року
- 50% - учні ліцею;
- 13% - учні агроколеджу;
- 19% - учні медичного училища;
- 18% – учні різних шкіл міста.
Загалом за результатами участі в предметних олімпіадах 2019-2020 навчального року школа виборола загальнокомандне 10 місце.
Маємо переможницю ІІ (міського) та лауреатку ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році (Рубан Діана, 8 клас, математика).
Ще три учні школи стали переможцями ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.
Педагогічний колектив закладу впроваджує нові державні стандарти і формує ключові компетентності учнів:
1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
2. Спілкування іноземними мовами.
3. Математична грамотність.
4. Компетентності в природничих науках і технологіях.
5. Інформаційно-цифрова компетентність.
6. Уміння навчатися впродовж життя.
7. Соціальні і громадянські компетентності.
8. Підприємливість.
9. Загальнокультурна грамотність.
10. Екологічна грамотність і здорове життя.
Я також, з метою розширення власного обрію знань, бачення проблем освіти та вироблення сучасних методик їх подолання я протягом кількох останніх років відвідував різноманітні тренінги, семінари та конференції.
Вже у 2020 році брав участь у проведенні дистанційного «EdCamp»-у для вчителів.
Беру активну участь у роботі Ніжинського Пед-Хабу, тощо.
Вуже у 2020 році маю близько 10 сертифікатів з курсів впровадження нових технологій в сучасний освітній простір.
Відвідуючи ці заходи, спілкуючись з колегами я побачив, що на сьогоднішній день гостро стоїть питання соціальної активності молоді.
Саме тому, маючи колектив однодумців, наша школа вже 2-й рік (з листопада 2018 року) є учасницею експерименту Всеукраїнського рівня за темою «Педагогічні умови формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти».
Так, я бачу труднощі при проведенні цього експерименту, але розумію, що від результатів нашої роботи буде залежати напрям розвиток школи.
Одним зі шляхів майбутнього розвитку закладу освіти я бачу модель школи повного робочого дня для дітей. Це потребуватиме залучення до тісної співпраці зі школою БДЮ, СЮТ та інших небюджетних закладів (про що є попередні домовленості). Це дасть змогу нашій школі стати більш привабливою в сенсі зайнятості батьків на основній роботі та залучення їх дітей до суспільно-корисної праці й набуття учнями певних компетенцій за їх вибором.
Ще одним з кроків до формування соціальної активності учнів є залучення дітей до гурткової та факультативної роботи за їх інтересами. (На жаль нам на заваді може стати фінансова складова).
Вже у 2020 році учні школи та їх батьки побачать відремонтоване та оновлене середовище бібліотеки й кімнати для психологічного розвантаження учнів. Всі роботи по оновленню цих приміщень виконані персоналом школи під час карантину.
Школа потребує відновлення та покращення безпечного середовища для учасників навчально-виховного процесу. Це і побудова нової сучасної огорожі, і утеплення актової зали та заміна в ній вікон на склопакети, проведення заходів по облаштування пандусів, а не кнопки виклику чергових (як це було раніше).
Зрозуміло, що зупинятись на півдорозі не можна, а тому необхідно залучати недержавні організації до енергоаудиту та реконструкції школи з метою покращення умов перебування дітей у закладі освіти.
Сподіваюсь, що з Вашою допомогою ми подолаємо будь-які перепони на шляху розвитку школи.
Дякую за увагу!