Саме цей сплав досвіду та молодості приносить непогані результати: з року в рік учні школи займають призові місця на міських предметних олімпіадах .

  Учні показують гарні результати з предметних олімпіад. Так, в 2015 році Учениця 9 класу отримала диплом ІІІ ступеня на міському етапі олімпіади з правознавства, вчитель Красновид О.О., Адаменко Аліна - учениця 9 класу, з предмету обслуговуюча праця - диплом ІІІ ступеня міського етапу, вчитель Кропіна О.С. Грицан Володимир учень 9 класу диплом ІІ ступеня міського етапу олімпіади з трудового навчання, вчитель Шуляк В.М. Шугай Вероніка учениця 9 класу - диплом ІІІ ступеня міського етапу олімпіади з російської мови та літератури, вчитель Мисник Л.М.

Не оминають своєю увагою учні і участь у конкурсах. 2014-2015 н.р.  Всеукраїнський конкурс знавців української мови ім.П.Яцика - Олицький Богдан учень 6 класу, ІІІ місце на міському етапі, вчитель Москаленко В.В., Всеукраїнський інтерактивний математичний конкурс "Кенгуру" (вчителі початкових класів, Чуб С.П.) - 21 учасник відмінний результат, 9 - добрий результат. Бобер 2014 (Якименко Т.В.) - 1 сертифікат з добрим результатом. Всеукраїнська українознавча гра "Соняшник" (Красновид О.О., Москаленко В.В.) - Олицький Богдан 6 клас ІІ місце, Жимань Анна 5 клас ІІ місце. Всеукраїнський конкурс "Живая классика" (Мисник Л.М.) Лаврінець Катерина 6 клас ІІІ місце.  "Колосок" (вчителі початкових класів, Шурміль І.А.) - 14 золотих колосків, 10 срібних. Конкурс малюнків "Професія моєї мрії" (Лозка Н.М.) - Руколянська Вікторія та Андрієць Анастасія в номінації "За багатогранність особистості."
   В 2014-2015 н.р. вчитель Красновид О.О стала переможцем міського, лауреатом обласного Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" з правознавства.
   Взагалі, вчителі школи намагаються, щоб кожен досвідчений вчитель, який має свої педагогічні ідеї, наробки, який ввібрав у себе любов до дітей і вміння працювати з ними, щедро ділився своїми здобутками з молодими і менш досвідченими колегами. Це дає можливість педагогам-початківцям співвідносити свої сили і можливості з можливостями і бажаннями учнів, вчасно вносити корективи у свою роботу, формувати власну творчу особистість і прищеплювати дітям потяг до знань