Матеріали для опрацювання з історії всесвітньої, історії України та правознавства
для учнів 5-9 класів
на період до 24.04.2020р.
5 клас
Тема Усе має минуле. Село. Заняття та умови життя населення в
українських селах у минулому і тепер.
Завдання.
- Опрацювати параграф 25.
- Переглянути відеурок «Праця колись та сьогодні за посиланням» https://www.youtube.com/watch?v=FVINrUALXgo
- Виконати усно завдання 1, 2 на ст. 178.
6 клас
Тема. Походження (витоки) слов’янських народів.
Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян.
Суспільне та господарське життя і духовний світ.
Завдання
- Опрацювати параграф 49, ст. 219-220.
- Переглянути відеоматеріали за посилання
https://www.youtube.com/watch?v=q0MY9WdujhQ
3.Користуючись картою на ст. 216 та текстом підручника на ст.
Назвіть райони розселення давніх словян наприкінці 5 століття.
- Створіть у зошитах схему «Словянські народи».
- Опрацюйте параграф 50
- Виконайте завдання для самостійної роботи 1 на ст. 221 письмово та завдання 2 і 3 ст. 223 усно.
Виконані завдання пришліть на електронну пошту irinasurmil@gmаil.com
7 клас
Всесвітня історія
Тема Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури.
Завдання
1 Опрацювати параграф 23 підручника
2. Перегляньте відео з теми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=-s-4aoQYoSI
3. Виконайте завдання 8 і 9 на ст. 247.
Виконані завдання пришліть на електронну пошту irinasurmil@gmаil.com
Історія України
Тема. Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
Завдання
- Опрацюйте параграф 24.
- Перегляньте відеоматеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM
Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст.
https://www.youtube.com/watch?v=L1_3j97bCMQ - Економічний розвиток українських земель
- Складіть у зошиті таблицю « Соціальна структурп українського суспільства».
Суспільний стан
|
Групи
|
Привілеї, права
|
Обовꞌязки
|
Привілейований
|
|
|
|
Напівпривілейований
|
|
|
|
Непривілейований
|
|
|
|
- Дайте відповіді на запитання 3-5 усно.
- Пройдіть тестування до 20 год 00 хв. 30 квітня 2020 року.
- Код доступу ВІД ВЧИТЕЛЯ: 669358 використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
- (записуйте власні прізвища при проходженні тесту)
Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com
8 клас
Історія України
Тема. Освіта і наука та мистецтво. Києво-Могилянська академія.
Григорій Сковорода. Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика.
Завдання.
- Опрацюйте параграф 33, ст. 252-2258
- Перегляньте відеоматеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3RVOlP4Ef58
- Опрацюйте документ на ст. 256 «Г. Сковорода про головну мету філософії» і дайте відповіді на запитання до документу.
Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com
Всесвітня історія
Тема. Узагальнення знань з теми « Просвітництво»
Завдання.
Пройдіть тестування до 20 год 00 хв. 30 квітня 2020 року.
Код доступу ВІД ВЧИТЕЛЯ: 884560 використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)
Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com
9 клас
Історія України
Тема. Особливості розвитку культурного життя. Література.
Українська преса та видавництва.
Український професійний театр. Родина Тобілевичів. Музика.
Завдання.
1.Опрацюйте параграф 32.
3. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs Література
https://www.youtube.com/watch?v=WAJmsps15a0 Музика та театр
2. Дайте відповіді на запитання 3,4,5,7 на ст. 269.
Всесвітня історія
Тема. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст.
Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.
Завдання.
- Опрацюйте параграф 26.
- Перегляньте відеоматеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ImnBVCw09Yc "Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст."
- Дайте відповіді на запитання 3,4,14 ст. 225.
Відповіді пришліть у вайбер
Правознавство
Тема. Юристи в нашому житті.
Практичне заняття. Ігровий суд або зустріч з юристами чи правозахисниками.
Завдання.
-
- Опрацювати параграф 28 ст. 169-174.
- Виконати завдання 1 на ст. 172.
Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.
|