Головна » 2020 » Квітень » 13

Матеріали для домашнього опрацювання з української літератури

для учнів 6-9 класів

6 клас

Контрольна робота ( твір) за вивченими творами   В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної.

Фото написаного твору для перевірки надсилати на ел адресу: distantion@ukr.net

Гумористичні твори, їх жанрова різноманітність. Гумористичне  й сатиричне зображення . Л.Глібов – визначний український байкар, поет. Байка «Щука».

Вивчити матеріал на с. 215– 218; скласти сенкан до слова «гумор» (письмово)

Фото виконаного письмового завдання надсилаємо  електронною поштою за вказаною вище адресою.

Переглянути відеоуроки  за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs

https://www.youtube.com/watch?v=oMM_EW6CFC8

 

7клас

Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. «Захочеш – і будеш»

Вивчити матеріал на с. 224- 228; опрацювати завдання на с. 227 – 228.

Переглянути  відеоуроки  за посиланням :  https://www.youtube.com/watch?v=4TaDyLrr8Oc

Олена Теліга  «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам.

Вивчити матеріал на с. 229- 233; опрацювати завдання на с. 233.

   Переглянути  відеоуроки  за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=ivdkS9RVL3g

https://www.youtube.com/watch?v=5xB0Mcruebo&t=141s

 

8 клас

В.Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії.

Вивчити матеріал  (с. 243 - 245)

Перечитати оповідання та виконати завдання 1 - 8 ( с. 251).

Переглянути  відеоуроки  за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=tEeZupPS5fw

https://www.youtube.com/watch?v=2mRdkeXqDlY

В.Дрозд  «Білий кінь Шептало».  Алегоричність образу коня.  Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність.

Вивчити матеріал  (с. 252 - 253)

Прочитати повість-казку Ю.Винничука

Опрацювати питання та завдання на с. 251 – 252.

Переглянути  відеоурок  за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY

 

9 клас

Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета ( «Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т.Шевченка.   ТЛ : псалом

 

Опрацювати матеріал (с260 - 267). Виконати завдання на с. 268 (письмово)

Фото письмового завдання для перевірки надсилати на ел адресу: distantion@ukr.net

Переглянути відеопрезентацію за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=zvAB81fKD4k

https://www.youtube.com/watch?v=fnyfRfiPnBg

 Світова велич Т.Шевченка.  Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

 

Опрацювати матеріал (с. 269 - 274).

Прочитати роман П.Куліша «Чорна рада».

Переглянути  відеопрезентацію за посиланнями :  https://www.youtube.com/watch?v=5TLkIi7Z25A

https://www.youtube.com/watch?v=b5KL4OB29tQ

https://www.youtube.com/watch?v=_NZb0H1QAeY

Переглядів: 306 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з укрінської мови для учнів 6-9 класів

на період 13-17.04.2020 р.

6 клас

Відмінювання збірних та дробових числівників

П.55. Вправи 466;468.

 Переглянути відео  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=Q-mGhdtz4jo

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу  .

Опрацювати матеріал на с.180;   П. 58.

Вправи 484 (І); 483; 498 (письмово); 500 (І); тести (с.187)

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zYL4RpEzemA

Контрольна робота за темою «Числівник»      ( 17.04 ,початок  о 13.15)

distantion@ukr.net

 

7 клас

Контрольна робота за темою «Прислівник».  (Тести)

(  17.04,  початок о 12.20)   lihutaluda@gmail.com

Прийменник як службова частина мови. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. П. 42; 44.  Вправи 440, 443;   462, 464.

Переглянути відео за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=j8aXeegMkHY

 

8 клас

Відокремлені прикладки . Розділові знаки при відокремлених прикладках

П. 33   Вправи  336, 338, 344, 345.  Повт. тему   « Дієприслівниковий зворот

Переглянути відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=TA8Rhf71Ga4

Відокремлені обставини . Розділові знаки при відокремлених обставинах .

П. 35   Вправи  359 (І,ІІ), 361, 362.

Переглянути відео  за посиланням:     https://www.youtube.com/watch?v=O8sQzLAIy1s

 

9 клас

Складні речення із різними видами сполучникового і безсполучникового  зв’язку

П. 31;   Вправи  387; повт .тему «Написання часток» (с.256) і скласти словниковий диктант.

Переглянути відео  за посиланнями:     https://www.youtube.com/watch?v=td82d8ZtLQo

https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4 

Розділові знаки між простими реченнями  у складному з різними видами  зв’язку.

П. 30 Вправа 383, 395; повт. тему «Не з різними частинами мови» ( с.257)

Переглянути відео  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=A4vlNSmKqxU

Переглядів: 254 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з англійської мовиї

для учнів 1-9 класів

на період 13-17.04.2020 р.

1 клас

У магазині.в.1 с.96-97 Wb с.73.     Смаки різні.с.98, WBс.74  

2 клас

Моя улюблена страва.WBс.53.  Меню.вв.1,2 с.85.   Ходімо у кафе.WB в.1 с.54

3 клас

 Узагальнююче повторення теми.CB c126(Units 11, 12, 13.  Що відбулося на дні народження. В.1,3с.   102в.1-3 с.103 WB с.102-103

4 клас

Чому люди подорожують.в.1-4 с.163-165.   У білетній касі.в.1-3 с.166-167

5 клас

Тур по Європі.в.5 с.200,в.5 с.202.  Чи любиш ти подорожувати. В.2 с.203 в.1 с.206. Тради-ції Великої Британії.в.5(письм.) с.208в.6 с.208-209

6 клас

Країни та національності.Лондон. В.1-3 с.157 читати. В.4 с.158(п.), 2(а0(п), 2(b)-чит.Визначні місця Києва в.5 с.164-166.  Екскур-сія Лондоном.в.3 с.168в.4 с.169-170 

7 клас

Найвідоміший англієць.в.1 с.179.  Культур-ний Лондон в.4 с.164.  Київ. В.3 с.158-160в.6 с.1619письмово)

8 клас

Що вже зроблено.в.1-3 с.208-209,в.5-8с.210-211.  Географічне положення  Об'єдн. Королівства. В.1,2 с.212.  Географічне положення України. В.4, 6 с.214-216

9 клас

Що я знаю про Велику Британію. В.1 с.194.    Уельс в.3,с.196-197 в.4 с.198.   Дивовижне місто. В.1 с.201-202 в.3 с.204

Переглядів: 213 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з математики, алгебри та геометрії для учнів 5-9 класів

на період 13-17.04.2020 р.

5 клас

Розвязування задач на всі дії з десятковими дробами. Параграф 5 п.35 №1000-1019

6 клас

Розвязування задач за допомогою рівнянь.  П.42 №1173,1175, 1193,1197, 1185,1316,1171, 1359

 

Алгебра

7 клас

Спосіб додавання.  Параграф 24 № 1131, 1132, 1186, 11169

8 клас

Розклад квадратного тричлена на лінійні множники.  Параграф 20 № 736, 739, 737

9 клас

Розвязування задач і вправ

 

Геометрія

7 клас

Дотична до кола, її властивості. Параграф 4 п.20 № 524, 525, 526,532

8 клас

Сума кутів опуклого многокутника. Поняття площі многокутника. Параграф 4 п. 20 № 653,650,679,690

Переглядів: 232 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з географії для учнів 8-9 класів

на період 13-17.04.2020 р.

8 клас

Тема. Розселення. Міські і сільські населені пункти.

           Завдання.

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника § 52 стор.256-257

2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфа.

3. Заповніть таблицю «Населені пункти»

 

 

 

 

 

 

       

         3. Перегляньте відео до уроку  https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ&t=3s

 4. Поясніть причини відмінностей  у розселенні в світі та в Україні.

5. Виконайте інтерактивні вправи

- Області України  https://learningapps.org/5460598

 

Тема. Урбанізація. Причини, що її зумовлюють. Міські агломерації

Завдання

  1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 53.
  2. Перегляньте відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ&t=3s

 

  1. Словникова робота. Виписати з тексту параграфа визначення :

Урбанізація – це історичний процес підвищення ролі міст в економічному та культурному житті суспільства.

Рівень урбанізації – частка городян у загальній кількості населення країни.

Темпи урбанізації – швидкість збільшення відсотку міських мешканців.

Субурбанізація – підвищення ролі передмість («міста-спальні»)

Міська агломерація – злиття багатьох міст і населених пунктів.

 

  1. Заповніть таблицю «Класифікація міст».

 

За кількістю населення

За функцією

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               
  1. Користуючись картою густоти населення, випишіть 3-5 прикладів міст згідно з класифікацією.

Функції міст:

  • Промислові центри
  • Адміністративні центри
  • Транспортні центри
  • Наукові центри
  • Культурні центри
  • Міста-курорти

6. Виконайте інтерактивні вправи

- Міста України   https://learningapps.org/7236353

- Географічне положення міст   https://learningapps.org/4390318

Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту   irinasurmmil@gmeil.com

 

9 клас

Тема. Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспортуУкраїни.

 Найважливіші автомагістралі України.

               Водні шляхи, найбільші річкові та морські порти України.

               Повітряний транспорт. Транспортні вузли.

               Міжнародні транспортні  коридори на території України.

 Завдання

  1. Опрацюйте параграф 36 підручника.
  2. Створіть схему «Види транспорту України».
  3. Дайте відповіді на запитання 1-5 в кінці параграфу.

Тема. Торгівля як вид послуг. Види торгівлі.

 

Завдання

  1.Опрацюйте параграф 36 підручника.

2. Виконайте у зошиті схему:

 

Форми торгівлі

 

Внутрішня

 


 

 

(реалізовує товари всередині країни)

Зовнішня

(обмін товарами та послугами між національними господарствами та ТНК)

 

 

Гуртова

(придбання товару значними партіями з метою його просування від виробника або дилера до підприємств роздрібної торгівлі чи споживача)

Роздрібна

(реалізовує товари у невеликій кількості для задоволення потреби у них споживача та отримання прибутку)

 

3. Запишіть у зошит основні показники зовнішньої торгівлі:

а) експорт – це …

б) імпорт – це …

в) торгівельний баланс – це …

4. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись інтернет-ресурсами та параграфом підручника.

 

Найбільші торговельно-економічні організації світу

Назва організації

Штаб-квартира

Країни, які входять

Мета діяльності

Світова організація торгівлі (СОТ)

 

160 країн світу

 

Європейський Союз (ЄС)

 

 

 

Північноамериканська угода про вільну торгівлю (НАФТА)

 

 

 

Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЕАН).

 

 

 

8. Дайте короткі письмові відповіді на питання (2-3 речення).

а) Які товари пропонує Україна для експорту та що вона імпортує?

б) Які зміни відбулися в структурі експорту та імпорту України за останні роки?

в) Назвіть країни, що є найбільшими торговельними партнерами України.

 

Відповіді надішліть у групу Вайбер.

Переглядів: 264 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

 Матеріали для домашнього опрацювання з географії

для учнів 6-7 класів

на період 13-17.04.2020 р.

6 клас

Тема уроку: «Льодовики та багаторічна мерзлота»

Виконайте завдання:

            1. Опрацюйте параграф 52 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)

            2. Перегляньте відео-урок:

                https://www.youtube.com/watch?v=cN22efTMoIU–Льодовики та багаторічна мерзлота

3. Запишіть у зошит визначення понять «льодовик», «снігова лінія», «багаторічна мерзлота», «айсберг».

            4. Виконайте у зошиті схему.

 

 

Льодовики

 

Покривні

Гірські

покривають поверхню суходолу (Антарктида, о. Ґренландія)

утворюються в горах в усіх широтах

 

5. Пригадайте позначення льодовиків на карті. Знайдіть на карті світу основні площі льодовиків: покривних та гірських.

6. Дайте короткі відповіді на питання (2-3 речення).

- Як змінюється висота снігової лінії із віддаленням від екватора до полюсів?

- За яких умов утворюється багаторічна мерзлота?

- Чи можуть бути айсберги корисними для людини? Чому?

Тема. Підземні води

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграфи 53,  підручника

2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=C2ad0B4995E

 

3. Запишіть у зошит визначення «водотривкі гірські породи», «водопроникні гірські породи», «мінеральні води», «термальні води».

4. Запишіть у зошит схему.

Типи підземних вод

Верховодка                          Міжпластові                          Грунтові

 

5. Підготуйте презентацію « Використання підземних вод людиною»

Виконані завдання пришліть на електронну пошту  irinasurmmil@gmeil.com

7 клас

Тема  Країни Європи

Завдання.

  1. Опрацюйте параграфи 51-53.
  2. Переглянте відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=frnPYJ2v7hU&list=PLuKEIL5ZUv-WtJXqy0y3zItoDCfdMJsR7&index=56

  1. Користуючись текстом підручника та картою атласу створіть таблицю «Країни Європи»

Країни Північної Європи

Країни Західної Європи

Країни Південної Європи

Країни Центральної та Східної Європи

 

 

 

 

  1. Підготуйте презентацію про природні та культурні обꞌєкти Світової спадщини ЮНЕСКО країн Західної, Південної або Центральної Європи.

 

Тема. Країни Азії

Завдання.

  1. Опрацюйте параграфи 55-56.
  1. Переглянте відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=frnPYJ2v7hU&list=PLuKEIL5ZUv-WtJXqy0y3zItoDCfdMJsR7&index=56

3. Користуючись текстом підручника та картою атласу створіть таблицю «Країни Азії»

Країни Центральної Азії

Країни Південної Азії

Країни Східної Азії

 

 

 

 

4.Підготуйте презентацію про природні та культурні обꞌєкти Світової спадщини ЮНЕСКО країн  Азії.

 

 

 

Переглядів: 280 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з історії  та правознавства для учнів 7-9 класів

7клас

Історія України

Тема.  Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства.

Завдання

  1. Опрацюйте параграф 23, ст. 163-167
  2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням

                                   https://www.youtube.com/watch?v=znD7GGzM9-Y

  1. Складіть у зошиті хронологічну таблицю подій даного періоду.
  2. Виконайте у зошиті завдання 4 на стор. 170
  3. Виконайте  завдання 5 на стор. 170

Завдання пришліть на електронну пошту   irinasurmmil@gmeil.com

Всесвітня історія

Тема     Новгородська боярська республіка. Землі Північно - Східної Русі.

Завдання

1 Опрацювати параграф 20 підручника

2. Перегляньте відео з теми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9EsNiFVVYb0

3. Складіть хронологічну таблицю подій.

4. Працюючи з картою на ст. 208, виконайте завдання 1 на стор.218.

5. У зошитах виконайте завдання 6 і 7.

Завдання пришліть на електронну пошту   irinasurmmil@gmeil.com

 

8 клас

Історія України

Тема. Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України.
Завдання.
1. Опрацюйте параграф 31, ст. 235-237 та ст. 241-243
2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням

http://www.youtube.com/watch?v=Vcl1uKvnDkQ&list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD&index=17

3. У зошитах складіть план розповіді «Доля кримських татар у др.
Половині ХУІІІ ст.»

Завдання пришліть на електронну пошту  irinasurmmil@gmeil.com 

Всесвітня історія

Тема. Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності.
Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.

Завдання.
1. Опрацюйте параграф 25 підручника.
2. Переглятьте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=wPPl3QELNQI
3. Дайте відповіді на запитання 1-8 на стор. 222
4. Прослідкуйте за картою перебіг бойових дій під час Війни за незалежність
у США.
5. Заповніть таблицю у зошиті « Війна за незалежність США у ХУІІІ ст.»
Причини Передумови Рушійні сили Головні події Результати

6. Проаналізуйте Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановіть,
які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено.

Завдання пришліть на електронну пошту  irinasurmmil@gmeil.com

 

9 клас

Історія України

Тема.   Урок узагальнення і тематичного оцінювання

1.Який відсоток світового видобутку нафти на початку ХХ ст. припадав на Галичину

А)5        Б)10        В)20       Г)30

            2. На яку природну копалину Галичина мала монополію?

А) вугілля      Б) озокерит   В) сіль    Г) нафта

 3. Яка галузь промисловості була найбільш розвиненою на поч.ХХ ст.?

А) цукрова       Б) зернова      В) видобуток нафти      Г) деревообробна

 4. Більшість населення (80-90%) було зайнято у...

А) сільському господарстві        Б) промисловості      В) банківській сфері       Г) туризмі

5. За вагомі здобутки у відстоюванні своїх національних інтересів Галичина отримала неофіційну назву...

А) "Українська Англія" Б) "Українські Нідерланди"

В) "Українська Сицилія" Г) "Український П'ємонт"

 6. Хто був ініціатором створення першої політичної партії - РУРП?

А) І.Франко         Б) К.Левицький       В) М.Міхновський        Г) Л.Гузар

7. Однією із вимог українських студентів Львова було...

А) незалежність України                             Б) приєднання до Росії

В) створення українського університету    Г) перевід їх до інших університетів

8. З ким із перерахованих народів західні українці мали напружені відносини?

А) поляки                  Б) австрійці       В) росіяни           Г) вірмени

9. Засновником першої української фізкультурно-спортивної організації "Січ" був....

А) М.Грушевський       Б) Ю.Бачинський    В) М.Міхновський     Г) К.Трильовський

10.     Напередодні Першої світової війни політичні сили Галичини на спільному таємному засіданні вирішили у разі війни підтримати...

А) Росію      Б) Австрію    В) жодну із сторін

11.  Хто зображений на портреті?

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/46687/187748/223766_1586440677.jpg

          А) М. Грушевський  Б) К. Трильовський  В) М. Міхновський  Г) Д. Донцов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 12.

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/46687/187748/833423_1586440769.jpg

Яку церкву очолював зображений на фото діяч?

А) греко-католицьку   Б) католиьку    В) православну     Г) протестантську

Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.

 

Всесвітня історія

Тема Спроби модернізації Османської імперії. Спроби модернізації Персії (Ірану).

Завдання.

  1. Опрацювати параграф 25 підручника.
  2. Перегляння відеоматеріали за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=FHLdxZPxqic

  1. Перевірте свої знання за запитаннями 1-7 на стор. 210
  2. За пунктом 1 параграфа складіть таблицю  « Політичне та соціально-економічне становище Туреччини наприкінці ХІХ ст.
  3.  Складіть план розповіді (за пунтом 5) «Революція 1905-1911 рр. в Ірані».

Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.

 

Правознавство

Тема. Професія «юрист». Судді. Прокурори. Адвокати
Завдання.
1. Опрацювати параграф 25 підручника стор. 154-161
2. Виконайте завдання 1 на стор. 157
3. Виконайте завдання 1-3 на стор. 158
4. На стор. 165 письмово виконайте завдання 2 та 3.

Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.

Переглядів: 315 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання зісторії для учнів 5-6 класів

на період 13-17.04.2020р.

5 клас

Тема  Узагальнення знань з теми «Дослідники історії»

Виконайте письмово завдання  Виконані завдання пришліть на електронну пошту

irinasurmmil@gmeil.com

 

ЗАВДАННЯ

1. Що таке літопис?

А) Текст, у якому описано життя козаків.

Б) Оповіді,у більшості яких події викладено в хронологічній послідовності за роками.

 

2. Козацькими літописами називають:

А)  Київський та Галицько – Волинський літописи.  

Б)  «Повість минулих літ» та Київський літопис.   

В)  Літописи Самовидця, Г.Граб’янки, Самійла Величка. 

Г)  «Повість минулих літ», Галицько – Волинський та Київський літописи.

 

 3. Літопис Самійла Величка охоплює події

А)1648-1700 рр.                            В) Від виникнення козацтва до 1709 року.

Б)Від 860 року до 1111 року.       Г) Від прадавніх часів до другої половини ХУІІ ст.

 

4. Автором літопису «Повість минулих літ» є:

А) Нестор Літописець;                      В) Михайло Грушевський;

Б)  Самійло Величко;                         Г) Володимир Антонович.

 

5. Кого називають "батьком історії?"

А) Михайла Грушевського;                     В) Геродота;

Б) Самійла Величка;                                  Г) Нестора Літописця.

 

6. Відомий історик, дослідник історії козацтва це:

 А) Тарас Шевченко;                        В) Володимир Антонович;

 Б) Михайло Грушевський;              Г) Дмитро Яворницький.

 

7. Назвіть засновника наукових досліджень історії України

А) Михайло Грушевський;                    В) Микола Костомаров;

Б) Михайло Максимович;                      Г)  Дмитро Яворницький.

 

8. У Літописі Самійла Величка описані події:

А) Подорож князя Данила Романовича в Орду.

Б)  Діяльність Гетьмана Івана Мазепи.

В) Події Національно-визвольної війни під проводом Богдана Хмельницького.

Г) Події Української революції 1917-1921рр.

 

9 Визначте, яке твердження НЕ стосується М. Грушевського.

А) Найвідоміший дослідник козацької доби.

Б) Автор 10-томної праці «Історія України-Руси»

В) Голова Центральної Ради.

Г) Професор Київського університету.

 

10. Хто зображений на фото?

 

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/31452/170391/135998_1586284931.jpg

 

А)Геродот.                                              В)Самійло Величко.                              

Б)Нестор літописець.                             Г) Микола Костомаров.

 

11.  Дана книга відома тим, що:

 

 

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/31452/170391/658570_1586285345.jpg

 

А)Це - найдавніший літопис.

Б)Це  один з перших  перекладів Святого Письма українською мовою.

В)Це титульна сторінка "Історії України-Руси".

 

Г) На цій книзі складають присягу новообрані Президенти України.

Д) Це Пересопницьке Євангеліє.

Е)  Це Галицько-Волинський літопис.

 

 

 12 У яких реченнях ідеться про Михайла Грушевського, а в яких – про Володимира Антоновича. Результати оформіть у вигляді таблиці.

 

М.Грушевський

В.Антонович

 

 

 

 

А) Голова Української Центральної Ради за доби Української революції

      1917-1921рр.

Б) Автор роману «Чорна рада» про події в Ніжині.

В) Організатор та керівник Київської громади.

Г)  Автор 10-ти томної праці «Історія України-Руси».

Д)  Професор Київського університету, наставник М. Грушевського.

 

6 клас 

Тема.  Особливості Римської імперії  в ІІІ - на початку ІV ст.

Завдання

  1. Опрацювати  параграф 46.
  2. Переглянути відеоматеріали за посилання

https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc

      3.Створіть у зошитах хронологічну таблицю подій того часу.

      4. Словникова робота. Запишіть у зошити значення термінів: колони,тетрархія, домінус, варвари.

       5. Робота з картою сторінка 216.

           Роздивіться карту і дайте  відповідь на запитання: які території належали до Західної Римської імперії, а які – до Східної .

6. Створіть у зошиті таблицю «Діяльність імператорів Діоклетіана та Константина»

Діоклетіан

Константин

 

 

 

 

Тема       Виникнення і поширення християнства.

               Перетворення християнства на офіційну релігію.

   

Завдання

  1. Опрацювати параграф 47.
  2. Переглянути відеоматеріали за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc

     3.Дайте відповіді на питання 1-4 в кінці параграфу.

     4. Створіть презентацію «Історія християнського вчення»

Виконані завдання пришліть на електронну пошту

irinasurmmil@gmeil.com

 

 

Переглядів: 514 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з фізики 7-9 класи

(13-17 квітня)

7 клас

Дата

Тема уроку для опрацювання теоретичної частини

Посилання на електронні ресурси

Домашнє завдання

13.04

§34 Момент сили. Умова рівноваги важеля

Теоретичний матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=zrcZJf2jQqU

 

https://www.youtube.com/watch?v=bMOudZSi8ew

 

Приклади розв’язування задач:

Впр.34 №1-3

https://www.youtube.com/watch?v=t9tsvvHjmQ8

 

Учням до 21 год 00 хв. 16 квітня 2020 року пройти тест:

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ: 691709

використайте цей код, відкривши посилання: join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат фотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871

16.04

Лабораторна робота №11. Застосування умови рівноваги важеля

Теоретичний матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w

 

Виконати та оформити   домашню лабораторну роботу за відео:

https://www.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w

Результат сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871 до  18.00  22 квітня 2020 року

8 клас

Дата

Тема уроку для опрацювання теоретичної частини

Посилання на електронні ресурси

Домашнє завдання

13.04

§33 Робота і потужність електричного струму. Розв’язування задач

Приклади розв’язання задач:

Впр. 33 №1-3

https://www.youtube.com/watch?v=Oef329Hm3wo

 

Впр. 33 №4 – записати в конспект уроку за зразком:

https://www.youtube.com/watch?v=Oef329Hm3wo&t=384s

Розібрати вправи:

Впр.33 № 5, 6, 8.    За зразком:

https://www.youtube.com/watch?v=JPy4A6gFaww

 

Оформити розв’язок задачі з Впр.33  №7 в зошиті (для 2-3 приладів споживання електроенергії).

Результат сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871 до  20.00 15 квітня 2020 року

16.04

§34 Теплова дія струму. Закон Джоуля–Ленца

§35 Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники

Теоретичний матеріал:

Читати §34-35

 

Приклади розв’язання задач:

https://www.youtube.com/watch?v=WG2jTJGYeNA

 

 

Розібрати вправи:

 Впр. 34 №1-3

https://www.youtube.com/watch?v=-htyuAC9g8Q&t=6s

 

Учням до 22 год 00 хв. 22 квітня 2020 року пройти тест:

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ: 884042

використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат фотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871

 9 клас

Дата

Тема уроку для опрацювання теоретичної частини

Посилання на електронні ресурси

Домашнє завдання

14.04

§ 36 Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

Розв’язування вправ і задач

Теоретичний матеріал:

 

https://www.youtube.com/watch?v=hRVw3Ig4WB4

 

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/fzika-9-klas-pdrychnik-baryahtar-v-g-dovgiyi-s-o-bozhinova-f-ya-kryuhna-o-o-za-red-v-g-baryahtara-s-o-dovgogo/rozdl-5-36-vzamodya-tl-mpyls-zakon-zberezhennya-mpylsy/14454-video

Приклади розв’язування задач:

https://www.youtube.com/watch?v=YDIH7YuCahY

Розібрати вправи:

Впр.36 №1-3

https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA&t=7s

 

Письмово виконати:

Впр.36 №4, а потім:

Результат та письмові обчислення (Впр.36 №4) в зошиті сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871 до 18.00 год 15 квітня.

16.04

§ 37

Реактивний рух. Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики

Теоретичний матеріал:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pX6Tesr5INY

 

https://www.youtube.com/watch?v=222Om7rHTWI

 

https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8

 

 

 

Розібрати контрольні запитання на ст. 233.

 

Розібрати вправи:

Впр.37 №1-3

https://www.youtube.com/watch?v=t23YLc_yFaw

 

Учням до 22 год 00 хв. 16 квітня 2020 року пройти тест:

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:  211951

використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат фотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871

17.04

§ 37

Реактивний рух. Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики.

Розв’язування задач.

Теоретичний матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=uYfuwvJWdbc

 

Приклади розв’язування задач:

https://www.youtube.com/watch?v=t23YLc_yFaw

 

 

Записати вправи за зразком:

https://www.youtube.com/watch?v=t23YLc_yFaw

Самостійно розібрати Впр.37 №4

Письмово виконати Впр.37 №5, а потім:

Результат та свої міркування в письмовому вигляді в зошиті сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871 до 18.00 год 18 квітня.

Переглядів: 249 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з геометрії 9 клас

(13-17 квітня)

Дата

Тема уроку для опрацювання теоретичної частини

Посилання на електронні ресурси

Домашнє завдання

14.04

Контрольна робота №4

Геометричні перетворення

Врахуйте, що програма записує ІР – адресу і неодноразове проходження тесту під різними іменами з одного й того ж засобу комунікації на користь не піде, бо буде оцінена виключно перша відповідь

Учням до 22 год 00 хв. 14 квітня 2020 року пройти тест:

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:  816808

використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат та письмові обчислення в зошиті сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871

17.04

Аналіз контрольної роботи.

Повторення та систематизація навчального матеріалу.

Розв’язання трикутників

Повторити основні означення, теореми та формули:

§ 1 Розв’язування трикутників.

П.1. Синус, косинус і тангенс кута від 00 до 1800.

Вправа № 1.16

П2. Теорема косинусів

Вправа № 2.18

П.3. Теорема синусів

Вправа №3.7

П.4. Розв’язування трикутників

Вправа № 4.9 (1)

 

Учням до 22 год 00 хв. 20 квітня 2020 року пройти тест:

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:  616219 використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат та письмові обчислення в зошиті сфотографувати й надіслати на вайбер по тел. 0683888871

 

Переглядів: 246 | Додав: zosh11 | Дата: 13.04.2020 | Коментарі (0)