Головна » 2020 » Квітень » 22

Матеріали для опрацювання з природознавства, біології, хамії, основ здоров'я для учнів 5-9 класів

Природознавство

5 клас - Людина частина природи.Параграф  45, робота в зошиті

             Екологічні проблеми та їх розв’язання.Параграф 46, робота в зошиті 

Біологія

6 клас - Міні-проєкт "Значення рослин  для  існування життя на планеті". Параграф 46, створення проекту.

              Рослинні угрупування.Параграф 47, робота в зошиті

7 клас - Поведінка тварин методи її вивчення. Параграф  42, робота в зошиті.

              Форми поведінки тварин. Репродуктивна.  Параграф 45 46, робота в зошиті

8 клас - Сон.Біоритми. Параграф 52

             Ендокринна система людини. Параграф 54, робота в зошиті

9 клас - Біорізноманіття еукаріотів.  Параграф 49

              Різноманітність екосистем.  Параграф 50

Хімія

7 клас - Кислотні дощі Проблема чистої води. Параграф 38, Вправа 1-4.

8 клас - Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.

              Генетичні зв’язки. Параграф 42, вправа 1-8

9 клас - Значення хімії в житті суспільства. Параграф 40, вправа 486-489 .

              Місце хімії в системі наук. Параграф 41.

Основи здоров'я

5 клас - Наслідки забруднення довкілля. Параграф29

6 клас - Види небезпечних промислових об’єктів.Параграф 29

7 клас - Наркотична залежність. Параграф 29

8 клас - Захист від кримінальних небезпек. Параграф 28

9 клас - Соціально-психологічні та медичні послуги.  Параграф27

Переглядів: 214 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Літературне читання:  М. Стельмах "Гуси лебеді летять". В. Ткаченко "Квітень". Прислів,я. Позакласне читання ст. 57-70.

Українська мова:  "Дієслова - синоніми". Вправи: 350, 352, 354-355, 356. Вивчити правило на ст. 149.

Математика: Повторення і закріпленого про частини. №№ 1031-1039.

Основи здоров,я: "Навчання - найголовніша справа. Розвиток пам,яті та уваги". Ст. 125-128.

Образотворче мистецтво:  Малювання тварини, яка подобається.

Природознавство: Травна система. Правила здорового харчування. Параграфи 48, 49. Дати відповіді на запитання  підручника.

Переглядів: 211 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

5 клас

Українська мова:   Складне речення із безсполучниковим і сполучниковим зв,язком. Кома між частинами складного речення. Синтаксичний розбір складного речення. Вправа 470 ( усно). Опрацювати теоретичний матеріал ст. 174. ( підручник). Вправа 474 ( І завдання письмово).

Українська література:   Характеристика героїв оповідання Є.Гуцала "Лось". Написати твір

"Мій улюблений герой оповідання Є Гуцала "Лось".

Переглядів: 214 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

5 клас ЗРВ. Стрибки через скакалку. Футбол.1. Ведення м,яча. 2. Удар по м,ячу середньою та внутрішньою частиною підйому, по м,ячу, що котиться. 3. Зупинка мяча. 1. ЗРВ. 1.  Стрибки через скакалку. 2. Ведення м,яча. 2. Удари по м,ячу. 3. Зупинка м,яча. 1. Легка атлетика. ЗРВ. 1. Спеціальні легкоатлетичні вправи. 2. Біг. 3. Стрибок у довжину з місця. 1. Біг 30 м. 2. Стрибок у довжину з місця. 3. Метання м,яча  в ціль.

6 клас. 1. Ведення м,яча. 2. Зупинка м,яча. 3. Удари по м,ячу. Відбирання м,яча. 1. ЗРВ. Ведення м,яча  вивченими способами. 2. Удари по м,ячу на точність. 3. Гра воротаря. Кидки рукою, відбивання м,яча. 1. Ведення м,яча. 2. Удари по м,ячу на точність. 3. Зупинка м,яча.

7клас .1. Ведення м,яча вивченими способами.2. Жонглювання м,ячем.. 3. Відбивання м,яча - гра вороторя. 1. Ведення м,яча. 2.Зупинка м, яча. 3. Удари по м,ячу. Жонглювання м,ячем. 1. Удари по м,ячу на точність середньою частиною підйому. 2. Жонглювання м,ячем. 3. Вкидання м,яча з місця, розбігу.

8 клас. 1. Ведення м.яча різними способами. 2. Зупинка м,яча внутрішньою стороною стопи.3. Жонглювання м,ячем. 1. ЗРВ. 1. Зупинка м,яча підошвою. 2. Удари по м,ячу зменшеної ваги головою, середньої частиною лоба. 3. Жонглювання м,ячем.

9 клас. 1. Удари по м,ячу різними способами середньою, внутрішньою, зовнішньою стороною стопи. 2. Вкидання м,яча з місця розбігу. 3. Зупинка м,яча підошвою, стегном, грудьми.  

Переглядів: 223 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

 Матеріали для опрацювання з англійської мови

на період до 24.04.2020 р. 

 

1 клас - Будьте здорові. В.1,2 с.99 РЗ с.75, 93,. 95.  Узагальнююче повторення теми.   с.100-101   I like../ I don`t like…

2 клас - Що ти любиш?в.1-3  с.86 РЗ с.55. Узагальнююче повторення теми.в.1-3 с.87

3 клас - У будинку. С.104-105, WBс.104-105  Шкільна вистава в.1-3 с.106 в.2,3 с.107      WBс.106-107

4 клас - В аеропорту в.5 с.171-172 в.6 с.173-письмово. Визначні місця Лондона в.1,2  с.174-176

5 клас - Україна. В.1.с.210 в.2,3 с.211-письмово. Моє рідне місто в.4 с.212 письмово.

6 клас - Навколо світу. С.171-172письмово. Нумо подорожувати. В.3(А) с.173 в.1 с.174 письм.

7 клас - Історія Києва в.2 с.171.   Цікаві подорожі.  в.1с.165.  Урок граматики. В.3,4 с.166

8 клас - Клімат України в.8 с.218-218  До уваги туристів. В.2 с.223-224

9 клас - Бірмінгем. В.2(с) с.208-знайти інформацію   про місто, написати за планом 12 речень   Урок граматики в.1-4 с.210-213

Переглядів: 217 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з географії

на період до 24.04.2020 р. 

6 клас

Тема. Узагальненя знань з теми «Гідросфера»

Завдання.

  1. Виконайте в зошитах завдання 1-11 та завдання 14 на стор. 211 підручника
  2. Пройдіть тестування. Використайте цей 209692 код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Результат сфотографуйте та пришліть на електронну пошту   irinasurmil@gmail.com

 

7 клас 

Тема  Узагальнення знань з теми «Євразія»

Завдання.

  1. Попрацюйте з запитаннями на ст. 247 підручника
  2. Пройдіть тест за посиланням

використайте цей 143692 код, відкривши посилання  join.naurok.ua

 

Тема. Тихий океан

Завдання.

  1. Опрацюйте  пункти 1 та 2 параграфа 57.
  2. Виконайте роботу з картою на ст. 250 за поданими внизу сторінки завданнями.
  3. Опрацюйте матеріал параграфу на ст.251-253. Перевірте свої знання за запитаннями в кінці параграфа на ст. 254.
  1. Переглянте відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=YefP4Y1ohyQ

5. Виконайте практичну роботу 12 ( ст. 254)

Результат фотографувати й надіслати на електронну пошту  irinasurmmil@gmail.com 

 

8 клас

Тема. Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні        країни.

 Завдання.

  1. Опрацюйте матеріал підручника § 55
  2. Переглятьте відеоурок за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=ensvFcABPKU     

2. Усно попрацюйте над запитаннями і завданнями в кінці параграфа.

3.  Використовуючи  карту атласу та матеріали інтернет-джерел, визначте структуру індоєвропейської мовної сімꞌї. Результати дослідження узагальніть у вигляді таблиці.

 

Мовна група

Народ

Регіон компактного проживання

     

Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту   irinasurmmil@gmail.com

 

9 клас - 

Тема. Туриз. Міжнародний туризм. Туризм в Україні

 Завдання

  1. Опрацюйте параграфи 39 та 40 підручника.
  2. Перегляньте відеоурок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=FMABcRTmAIo
  3. Заповніть у зошитах таблицю «Основні туристичні регіони світу».
  4.  

Назва туристичного регіону

Країни регіону

Чим приваблює туристів

     

 

  1. Дайте відповіді на запитання 2-5 в кінці параграфу 39.
  2. Дайте відповіді на запитання 2-4 в кінці параграфу 40.
  3. Створіть невелику презентацію за темою «Обєкт Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні» (за вибором)

Відповіді надішліть у групу Вайбер, або на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com

 

Переглядів: 239 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з музичного мистецтва, обазотворчого мистецтва, трудового навчання

на період до 24.04.2020 р .

Музичне мистецтво

1 клас -  Веснянки." Вийди,вийди,сонечко";В.Барвінський "Сонечко" 

2 клас - Темп.М. Глинка" Попутна пісня"; О. Лобова " Їде потяг".

3 клас - Марші укр. землі. Є Адамцевич" Запорізький марш"  

4 клас - Угорський н.т. " Чардаш"; Р.Паулс " Золоте весілля"

5 клас  Балет. С. Прокоф'єв "  Попелюшка" с. 131

6 клас - Симфонія.Й. Гайдн" Прощальна симфонія"с. 116-120

7 клас - Музика в мультиплікації: м/ф "Фантазія" с.105-107

Образотворче мистецтво

5 клас - Символіка укр. орнаменту.

6 клас - Міфи рідного краю(образ міфологічного персонажу)

7 клас - Ландшафтний дизайн( архітект. об'єкт :ліхтарик)

Трудове навчання

5 клас - Лялька -мотанка (іграшка) -проектування , графічне зображення.

6 клас - Виготовлення писанки.

7 клас - Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей виробу(штучні квіти)

 8 клас - Виготовлення виробу(створення квіток та листків)

9 клас - Виріб для власних потреб(виготовлення)

Мистецтво

8 клас - Реалістичний стиль в образотворчому мист. С.164-175

9 клас - Реклама. (створення реклами укр. продукції) с.174-179

Переглядів: 200 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з української літератури для учнів 6-9 класів

на період до 24.04.2020 р .

 

6 клас

Л.Глібов «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.

Вивчити с. 218 (про байку). Опрацювати матеріал на с. 220 -222  Записати риси характеру Мухи

Переглянути відеоуроки  за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=A4zHzKfzaTc

https://www.youtube.com/watch?v=ol5CrCymi0c

.Степан Руданський «Добре торгувалось».

Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовому письменстві.

Вивчити  с. 223 -225

Переглянути відеоуроки за посиланнями :

https://www.youtube.com/watch?v=hlAYuVJmRxE

https://www.youtube.com/watch?v=QBV_IuQbRds

 

7клас

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача.

Вивчити матеріал на с. 236 – 238 (про письменника); прочитати повість, опрацювати завдання на с. 242 – 243.

Переглянути відеоуроки за посиланнями :  https://www.youtube.com/watch?v=hjzJrNYwojQ

https://www.youtube.com/watch?v=kuWyJC9SMa0

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила ( Іван Фірцак)  -  утілення непереможного духу українського народу , його доброти й щирості.

Опрацювати завдання на с. 247 - 248.

 Переглянути відеоуроки за посиланнями : https://www.youtube.com/watch?v=X8RuC3g1ATw

 

8 клас

Юрій Винничук   «Місце для дракона». Повість про сучасний світ , у якому й досі живуть «драконячі закони»

Вивчити матеріал  (с. 254 - 258)

Перечитати 1 – 3 розділи повісті та виконати завдання  на с. 262 - 263.

Переглянути відеоуроки  за посиланнями : https://www.youtube.com/watch?v=wV-OlEvEA1U

https://www.youtube.com/watch?v=mlR6XEr3nXw

Юрій Винничук   «Місце для дракона».

Парадокс : дракон Грицько  - поет і християнин.

Перечитати 4, 5 розділи повісті та виконати завдання  на с. 270.

Переглянути  відеоурок  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=hBQ8U-A2LUU

 

9 клас

Контрольна робота  (твір).  Життя і творчість Т,Шевченка

Теми творів:

1.Образ матері у творах Тараса Шевченка.

2.Образ Яреми  Галайди в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки»

3. Мрії поета про щасливе майбутнє рідного краю ( за поезією Тараса Шевченка)

4.Сатиричне зображення царської імперії у поемах Тараса Шевченка «Сон» і «Кавказ»

До 24 квітня фото виконаної роботи для перевірки надіслати на ел адресу: distantion@ukr.net

Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний критик, перекладач.  «Чорна рада» - перший україномовний  історичний роман-хроніка

ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман

Опрацювати матеріал на с. 275 - 286

 

Переглянути відеопрезентацію за посиланнями :

 https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI

https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM

 

Переглядів: 280 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з української мови для учнів 6-9 класів

на період до 24.04.2020 р.

 

6 клас

Займенник як частина мови.   Написання займенників із прийменниками окремо

П.59 (с. 190) .  Вправи 503 (ІІ – письмово); 506.

Переглянути відео  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGU

П. 59 (с.191).

Розряди займенників за значенням

Вправи 502; 504

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

 

7 клас

Написання похідних прийменників разом , окремо, через дефіс.

П. 43. Вправи 449, 452, 455

Переглянути відео за посиланнями:   https://www.youtube.com/watch?v=0vi_dBxfS9c

https://www.youtube.com/watch?v=RoZcUC2lOCo

 

8 клас

Відокремлені обставини . Розділові знаки при відокремлених обставинах .

П. 35   Вправи  364, 365, 366, 369.

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=O8sQzLAIy1s

Розділові знаки при відокремлених означеннях та прикладках. Повторення

П. 32, 33   Вправи  330,333 (письмово),339

Переглянути відео за посиланнями:     https://www.youtube.com/watch?v=TA8Rhf71Ga4

https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA&amp=&t=182s

 

9 клас

Розділові знаки між простими реченнями  у складному з різними видами  зв’язку.

П. 30; 32 Вправа 373, 377;

тести на с.183 -184

Повторити П. 24 -31 (підготовка до контрольної роботи , яка буде проведена              27 квітня о  13:15)

Переглянути відео за посиланнями:     https://www.youtube.com/watch?v=A4vlNSmKqxU

 

Переглядів: 224 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з  історії всесвітньої та історії України

 на період до 24.04.2020р.

6 клас

Тема. Практичне заняття. Культура Давнього Риму.

На мистецтво Риму визначальний вплив справили культурні досягнення Греції. Однак римляни перевершили їх у мистецтві скульптурного портрету. Римські скульптори прагнули досягти портретної схожості, передати рису характеру, внутрішню енергію. Частина портретів виконана в грецьких традиціях, що передбачали створення ідеального образу могутнього й мудрого правителя.  

Розвивався також рельєф. Ним прикрашали храми, вівтарі, тріумфальні арки та колони. Найпопулярнішим у Римі був історичний рельєф. Яскравим прикладом такого рельєфу є зображення на колоні Траяна, присвячені підкоренню даків римлянами.

Про розвиток мистецтва свідчать настінні розписи та мозаїки. Здебільшого в них передавалися міфологічні та історичні сюжети. Також траплялися й сцени побуту, портрети, фантастичні й реальні пейзажі.

Завдання

  1.       1. Переглянути відеоматеріали за посилання

https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c      

  1. Опрацюйте пункт 1 параграфа 48.

      3. Виконайте завдання 1 на стор. 210.

      4. Опрацюйте пункт 2  параграфа 48

      5.  Виконайте завдання 2 на стор. 213.

      6. Опрацюйте пункт 3 на стор 214. Дайте відповіді на запитання в кінці.

Відкриття в 2 ст. до н.е. бетону дозволило будівельникам широко застосовувати купольні конструкції. Найхарактерніший елемент римської архітектури – арка.  Неперевершеним зразком римської купольної споруди є Пантеон – «храм усіх богів».  До 19 століття його купол залишався найбільшим у світі 43 м в діаметрі. Щоб втримати склепіння такої ваги, довелося зробити стіни завтовшки 6 метрів. Пантеон став першим античним храмом, у якому акцент у сприйнятті перенесено із зовнішнього вигляду на внутрішнє оздоблення.

       7. Пройдіть заключне тестування за посиланням

https://naurok.com.ua/test/kultura-starodavnogo-rimu-arhitektura-ta-budivnictvo-274181.html Архітектура та будівництво Риму

 

7 клас

Всесвітня історія

Тема    Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ.

Культура Османської імперії.

Завдання

1 Опрацювати параграф 21 підручника

2. Перегляньте відео з теми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=CtW-pKNoXfM 

https://www.youtube.com/watch?v=lUAg-Sef9bA

3. Дайте визначення поняттям: танат, султан, яничари, муфтій, візир, медресе.

4. Працюючи з картою на ст. 225, визначте, які землі були завойовані Османською державою. Створіть таблицю «Завоювання Османської Імперії»

Дата

Території

   

5. Дайте відповіді на запитання3,5 і 9 на стор. 231

Завдання пришліть на електронну пошту  irinasurmmil@gmail.com

Історія України

Тема.  Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії.

Завдання

  1. Опрацюйте параграф 23, ст. 168-170
  2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3X1FXX6G0Wk&t=373s
  3. Складіть у зошиті таблицю.

«Українські землі в складі інших держав»

 

Рік входження

Українські землі

Угорщина

   

Молдавія

   

Московія

   
  1. Пройдіть тестування за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/267396

Завдання пришліть на електронну пошту   irinasurmmil@gmail.com

8 клас 

Історія України

Тема. Правобережна Україна та західноукраїнські землі у др. пол. ХУІІІ ст. Поділи Речі Посполитої.

Завдання.

  1. Опрацюйте параграф 32.
  2. Перегляньте відеоматеріали  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=rckwvxMKQK0  Гайдамацький рух та Коліївщина

https://www.youtube.com/watch?v=TVOO5V7axU4 Рух опришків

  1. Заповніть  таблицю «Повстання на Правобережжі та Західноукраїнських землях у ХУІІ ст.»

Назва

Причини

Території охоплені повстанням

Учасники та керівники

Хронологія подій

         
  1. Опрацювавши пункт 5 та користуючись картою на стор. 249, заповніть таблицю  «Поділи Речі Посполитої»
 

Дата

Території, які відійшли до Прусії

Території, які відійшли до Австрії

Території, які відійшли до Росії

І поділ

       

ІІ поділ

       

ІІІ поділ

       

Завдання пришліть на електронну пошту    irinasurmmil@gmail.com

9 клас

Історія України

Тема.     Культура України  в середині ХІХ – на початку ХХ ст.Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Потреба українізації  системи освіти.

Завдання

  1. Опрацюйте параграф 30-31.
  2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням

                          https://www.youtube.com/watch?v=kTBzKrAGPsQ освіта та наука в Україні кін ХІХ – поч ХХ ст.

  1. Дайте відповіді на запитання 1-7 в кінці параграфа
  2. Визначте роль українських вчених у розвитку світової науки. Відповідь подайте у вигляді таблиці

Вчений

Досягнення

   
  1. Підготуйте невелику презентацію про одного з українських вчених того періоду (за вибором)

Виконані завдання пришліть у Вайбер.

 

Всесвітня історія

Тема. Практичне заняття. Британське володарювання в Індії.

         Народи Африки під владою європейських колонізаторів

Завдання.

  1. Опрацювати матеріал на стор. 211-218 підручника.
  2. Перевірте свої знання за запитаннями 1-7 на ст. 216 та 1-7 на ст. 218
  3. Підготуйте презентацію за темами: «Повстання сипаїв», «Колонізація Африки» (на вибір).
  4.  Підготуйте есе на тему «Чи несла колонізація цивілізацію підкореним народам».

Виконані завдання пришліть у Вайбер.

Правознавство

Тема. Професія «юрист». Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції).

Завдання.

  1. Опрацювати параграф 25 підручника стор.162-165
  2. Виконайте завдання 1 та 2  на стор. 165
  3. Виконайте завдання 1-3  на стор. 158
  4. Заповніть таблицю.

ЮРИДИЧНІ ПРОФЕСІЇ В УКРАЇНІ

Назва юридичної професії

За яким законом регламентується діяльність

Основні завдання

Прокурор

   

Адвокат

   

Нотаріус

   

Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.

 

Переглядів: 294 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для опрацювання з математики, алгебри, геометрії

на період до 24.04.2020 р.

Математика

5 клас - Середнє арифметичне. Відсотки, параграф 5 п.36 №1042, 1052, 1062,1064, 1046, 1048,1070,1072

6 клас - Розвязування задач за допомогою рівнянь 4 год п.42 №1201,1367, 1194,1190, 1183,1305

Алгебра

7 клас -  Розвязування задач за допомогою систем рівнянь 2 год параграф 24 № 1152, 1156, 1162, 1159

8 клас - Розвязування рівнянь, що зводяться до квадратних параграф 3 п. 22 № 751, 753,768

9 клас - Повторення вивченого. Тотожні перетворення раціональних виразів

Геометрія 

7 клас - Геометричне місце точок параграф 4 п.23 № 623, 627, 629, 633

8 клас - Площа прямокутника, паралелограма параграф 4 п. 21 № 709,714,707,710

Переглядів: 218 | Додав: zosh11 | Дата: 22.04.2020 | Коментарі (0)