01:28 Матеріали для опрацювання з історії всесвітньої та історії України | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріали для опрацювання з історії всесвітньої та історії України на період до 24.04.2020р. 6 клас Тема. Практичне заняття. Культура Давнього Риму. На мистецтво Риму визначальний вплив справили культурні досягнення Греції. Однак римляни перевершили їх у мистецтві скульптурного портрету. Римські скульптори прагнули досягти портретної схожості, передати рису характеру, внутрішню енергію. Частина портретів виконана в грецьких традиціях, що передбачали створення ідеального образу могутнього й мудрого правителя. Розвивався також рельєф. Ним прикрашали храми, вівтарі, тріумфальні арки та колони. Найпопулярнішим у Римі був історичний рельєф. Яскравим прикладом такого рельєфу є зображення на колоні Траяна, присвячені підкоренню даків римлянами. Про розвиток мистецтва свідчать настінні розписи та мозаїки. Здебільшого в них передавалися міфологічні та історичні сюжети. Також траплялися й сцени побуту, портрети, фантастичні й реальні пейзажі. Завдання
https://www.youtube.com/watch?
3. Виконайте завдання 1 на стор. 210. 4. Опрацюйте пункт 2 параграфа 48 5. Виконайте завдання 2 на стор. 213. 6. Опрацюйте пункт 3 на стор 214. Дайте відповіді на запитання в кінці. Відкриття в 2 ст. до н.е. бетону дозволило будівельникам широко застосовувати купольні конструкції. Найхарактерніший елемент римської архітектури – арка. Неперевершеним зразком римської купольної споруди є Пантеон – «храм усіх богів». До 19 століття його купол залишався найбільшим у світі 43 м в діаметрі. Щоб втримати склепіння такої ваги, довелося зробити стіни завтовшки 6 метрів. Пантеон став першим античним храмом, у якому акцент у сприйнятті перенесено із зовнішнього вигляду на внутрішнє оздоблення. 7. Пройдіть заключне тестування https://naurok.com.ua/test/
7 клас Всесвітня історія Тема Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії. Завдання 1 Опрацювати параграф 21 підручника 2. Перегляньте відео з теми за https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch? 3. Дайте визначення поняттям: танат, султан, яничари, муфтій, візир, медресе. 4. Працюючи з картою на ст. 225, визначте, які землі були завойовані Османською державою. Створіть таблицю «Завоювання Османської Імперії»
5. Дайте відповіді на запитання3,5 і 9 на стор. 231 Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com Історія України Тема. Українські землі у складі Угорщини, Молдови та Московії. Завдання
«Українські землі в складі інших держав»
Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com 8 клас Історія України Тема. Правобережна Україна та західноукраїнські землі у др. пол. ХУІІІ ст. Поділи Речі Посполитої. Завдання.
https://www.youtube.com/watch? https://www.youtube.com/watch?
Завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmail.com 9 клас Історія України Тема. Культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Потреба українізації системи освіти. Завдання
https://www.youtube.com/watch?
Виконані завдання пришліть у Вайбер.
Всесвітня історія Тема. Практичне заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів Завдання.
Виконані завдання пришліть у Вайбер. Правознавство Тема. Професія «юрист». Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції). Завдання.
ЮРИДИЧНІ ПРОФЕСІЇ В УКРАЇНІ
Виконані завдання пришліть у групу Вайбер.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |