Головна » 2020 » Квітень » 14

Матеріали для домашнього опрацювання для учнів 4 класу

на період 13-17.04.2020 р.

Літературне читання

ст. 151 - біографія Джанні Родарі

ст. 151-153 - "Дорога, що нікуди не вела" - читати і переказувати

ст 154 - відповідати на питання

Підсумок за темою. Читайлик - ст. 50-51

Математика

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа.

№895,896,903,911 - усно

№894,897,898,900,901,904,905,909,910,913,916,919 - письмово.

Українська мова

впр. 326 - усно,

впр. 327 - скласти і записати розповідь про веселку,

впр. 328.329 - усно,

впр. 331 - письмово.

Природознавство

ст. 119-124 - опрацювати матеріал + відповідати на запитання.

Завдання до теми в робочому зошиті.

Основи здоров'я

ст. 141-142.

Переглядів: 218 | Додав: zosh11 | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з  мистецтв для учнів 1-9 класів

на період 13-17.04.2020 р.

1 клас

Народне мистецтво.Чеськ.н.т."Полька";Лат н. п. " Ой-я,жу-жу" 

2 клас

Динаміка. С. Майкопар"Луна в горах";І. Асєєв" Гра в слова"

3 клас

Воєнний марш. С Черницький " Ой у лузі червона калина"

4 клас

Музична слава України. М. Лисенко " Молитва за Україну"(спр)

5 клас

Балет.П. Чайковський " Лускунчик" с. 125-130

Укр. Писанки.Ескіз великодньої писанки - образотворче митецтво

Виготовлення ляльки-мотанки (оберіг). Оздоблення виробу - трудове навчання

6 клас

Сюїта.М. Лисенко "Укр.сюїта";Н. Май "Веселка"с.111-114 

Міфологічний жанр(ілюстрація на міфологічний сюжет) - образотворче мистецтво

Підготовка основи писанки до оздоблення. Оздоблення основи. - трудове навчання 

7 клас

МюзиклА. Менкен" Русалонька"с.102-104

Образ у костюмі(ескізи карнавальних костюмів) - образщтворче мистецтво

Виготовлення шаблонів. Розкрій деталей виробу(штучні квіти) - трудове навчання

8 клас

Виготовлення виробу. - трудове навчання

Музика романтиків: Н.Паганіні;Ф. Ліст; Р. Шуман с.159-163. - мистецтво

9 клас

Виріб для власних потреб(виготовлення) - трудове навчання

Фотомистецтво   с. 168-173. - мистецтво

Переглядів: 222 | Додав: zosh11 | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)

Матеріали для домашнього опрацювання з української мови та літератури для учнів 5 класу

на період 13-17.04.2020 р.

Укр. мова  

Вставні слова. Виділення їх на письмі комами. Впр. 461 (три речення письмово).  Розглянути таблицю стор. 170 впр. 463 усно.

Синтаксичний розбір простого речення. Звернути увагу на таблицю стор. 171 впр. 466 (три речення письмово). Користуючись зразком на стор.171, зробити письмовий  синтаксичний розбір першого речення цієї ж вправи.

Урок розвитку мовлення. Адреса. Оформити конверт за зразком стор. 179

Укр. література

Євген Гуцало «Лось». Вічне протистояння добра і зла. Читати, відповідати на запитання.

   Написати твір-мініатюру (5-7 речень) на одну із тем:

«Навіщо Шпичак полював на лося?»

«Якого покарання заслуговує Шпичак?»

«Мій улюблений герой твору «Лось»

Тест до оповідання Є. Гуцала «Лось»

1.Що нагадували роги лося?

А.стару корягу; В.молоде деревце;

Б.низькорослий кущ; Г.розвалений пень.

2. У який час доби відбувається дія  твору?

А. увечері; В. на заході сонця;

Б. опівдні; Г. у досвітніх сутінках.

3. Звідки лось потрапив до заповідника?

А. із  тайги;                                    В. його привезли з іншого заповідника;

Б. він народився в неволі; Г.його подарували заповіднику маленьким.

4. Чого злякався  лось?

А. пострілів рушниці;

Б. людських голосів;

В. тріщання старої гілляки;

Г.Звуків  інших тварин.

5. Хто, на думку автора, жив на річці?

А. мисливці;

Б. жаби;

В. хлопці;

Г. дух примерзлого болота.

6. Навіщо лось попрямував до поляни?

А. щоб поласувати смачною травою;

Б. щоб помилуватися сходом сонця;

В. щоб зустрітися з друзями;

Г. щоб сховатися від мисливців.

7. Що знаходилось на іншому березі річки?

А. село;

Б. інший лось;

В. мисливець;

Г. хлопчик.

8. Яка халепа трапилась на ополонці?

А. лось не міг напитися води , бо ополонка замерзла;

Б. на річці були рибалки, які сполохали лося;

В. лося підстрелив мисливець;

Г. лось провалився під кригу.

9.Що згадав лось про події минулої осені?

А. мисливці поранили його, але він утік;

Б. на нього було відкрито полювання;

В. мисливці врятували його від зграї вовків;

Г. у нього з’явилися нові роги?

10. Хто прийшов на допомогу лосеві?

А. мисливці;

Б. маленькі хлопчики;

В. ніхто;

Г. інший лось.

11. Що зробив дядько шпичак?

А. допоміг хлопцям врятувати лося;

Б. покликав селян на допомогу;

В. розгубився та стояв як вкопаний;

Г. вистрілив у лося.

12. Чим завершилась ця історія?

А. лось помер;

Б. хлопці вилікували лося;

В. мисливець пожалів лося;

Г. лосю допомогли працівники заповідника.

 

Переглядів: 692 | Додав: zosh11 | Дата: 14.04.2020 | Коментарі (0)