14:44 Матеріали для домашнього опрацювання з географії для учнів 6-9 класів | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Матеріали для домашнього опрацювання з географії для учнів 6-9 класів на період до 10 квітня 6 клас Тема. Болота Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграфи 50, підручника 2. Перегляньте відео-урок: https://www.youtube.com/watch? 3. Запишіть у зошит визначення поняття «болото». 4. Доповніть таблицю у зошиті, користуючись текстом підручника. Типи боліт
5. розвꞌяжіть географічну задачу (завд.5 на стор. 199)
Тема. Штучні водойми Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграфи 50, підручника 2. Перегляньте відеоматеріали за посиланням: https://www.youtube.com/watch? 3. Запишіть у зошит визначення «канал», «ставок», «водосховище». 4. Запишіть у зошит схему. Штучні водойми та водотоки
6. Перегляньте відео. Цікаво про Панамський канал за посиланням: https://www.youtube.com/watch? 7. Підготуйте презентацію « Виконані завдання пришліть на електронну пошту irinasurmmil@gmeil.com 7 клас Тема «Населення та політична карта Євразії» Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграф 50 підручника. 2. Перегляньте відео-урок: https://www.youtube.com/watch? 3. Заповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника. Расовий склад населення Євразії
5. Користуючись текстом підручника доповніть речення. Запишіть їх у зошит.
6. Пройдіть онлайн тестування за Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту irinasurmmil@gmeil.com
Тема уроку: «Висотна поясність гір Євразії. Зміна природи материка людиною» Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграф 51 підручника. 2. Перегляньте відео-урок: https://www.youtube.com/watch? 3. Запишіть у зошит об’єкти, які віднесені до списку Світової природної спадщини ЮНЕСКО на території Євразії: а) острів Врангеля; б) фіорди Західної Норвегії; в) Біловезька Пуща; г) букові ліси Карпат; ґ) озеро Байкал; д) вулкани Камчатки; е) дикі вологі екваторіальні ліси на острові Суматра. 4. У Гімалаях вертикальна поясність представлена всіма поясами. Які два чинники зумовили це явище. 5. Проведіть дослідження. Уявна подорож уздовж 50-ї паралелі ( завдання 1 на стор. 219) Підготуйте презентацію про один із об’єктів. Надішліть для перевірки на електронну пошту irinasurmmil@gmeil.com
8 клас Тема заняття: Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні. Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграф 52 стор. 254256 підручника 2. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch? 3. Дайте короткі відповіді на А) Що таке «розселення населення»? Б) Що таке «Густота населення»? В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення. Г) Яка середня густота населення в Україні? Г) Чи впливає кількість населення у країні на густоту населення? Як саме? 4. Робота з географічною картою «Розселення населення». Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення . 5. Робота з картою «Україна. Розселення населення». Ст.255 А) Назвіть області України з :
Вкажіть можливі причини такого розселення. Б) Порівняйте густоту населенняЧернігівської області із середньою в Україні. 6. Вивчіть формулу за якою 7. Як можна обчислити густоту населення? Спробуйте розв’язати задачі: А) Обчисліть густоту населення Франції, обравши необхідні дані (округліть до цілого числа) Площа тис.км2 - 544.0 Населення млн. осіб - 65.4 Б) Обчисліть середню густоту населення республіки Корея з розрахунку на 1 км2 , якщо її площа становить 99,5 тис. км2, а к-сть населення - 47 млн осіб. Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту irinasurmmil@gmeil.com
Тема. «Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика» Виконайте завдання: 1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch? 2. Опрацюйте параграф 51. 3.У зошит випишіть визначення "міграції", "еміграція", "імміграція". 4. Побудуйте у зошиті схему «
5. Випишіть у зошит найбільші міграційні потоки. Наприклад, Індія – США, Іспанія, Іран. (звідки – куди) 5. Сальдо міграції – різниця між Розгляньте карти ст.. 41 і випишіть області України з найбільшим і найменшим сальдо міграції. Декількома реченнями поясніть причину. 6. Випишіть визначення поняття «діаспора.» Випишіть та знайдіть на карті країни із найбільшою українською діаспорою.(західною та східною). Надішліть виконані завдання для перевірки на електронну пошту irinasurmmil@gmeil.com 9 клас Тематична атестація Вторинний сектор економіки І варіант І рівень 1. Найважливіший чинник, який впливає на розміщення ТЕС: а) працересурсний, б) природних умов, в) науковий, г) паливний; 2. Найважливіша галузь машинобудування м. Миколаєва: а) суднобудування, б) автомобілебудування, в) авіабудування, г) вагонобудування; 3. Укажіть найбільший центр виробництва алюмінію: а) Дніпро, б) Запоріжжя, в) Миколаїв, г) Харків; 4. Країна, яка є найбільшим експортером вовняних тканин і взуття: а) Польща, б) Велика Британія, в) Італія, г) Франція; 5. Країна, яка є найбільшим експортером оливкової олії: а) Іспанія, б) Болгарія, в) Португалія, Албанія; 6. «Молочною фермою» Європи називають країну: а) Норвегія; б) Нідерланди; в) Данія; г) Австрія;
ІІ рівень 7. Назвіть «три хліби світу»: а) пшениця; б) жито; в) ячмінь; г) кукурудза; д) рис; 8. Які країни виробляють найбільше електроенергії на ГЕС: а) Канада; б) Парагвай; в) Бразилія; г) Норвегія; д) США
ІІІ рівень 9. Розташуйте у порядку збільшення світове виробництво автомобілів: А Німеччина, Б США, В Японія, Г Китай; 10. Встановіть відповідність між продукцією та центрами хімічної промисловості: 1 Кам’янське 2 Рівне 3 Запоріжжя 4 Чернігів А азотні добрива Б сода В штучні волокна Г пластмаси
ІV рівень 11. Позначте та підпишіть на контурній карті атомні станції України. 12. Дайте коротку характеристику кондитерській промисловості України. Виконані завдання надішліть у групу Вайбер
Тема уроку: «Транспорт світу» Виконайте завдання: 1. Опрацюйте параграф 34 підручника 2. Додатково опрацюйте опорно-ілюстративну схему (додається). 3. Перегляньте презентацію: https://www.youtube.com/watch? 4. Ознайомтеся із статтею «Застосування «зручного прапору»: (https://yur-gazeta.com/ Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор». 5. Випишіть у зошит: а) країни із найбільшою протяжністю швидкісних залізниць: Китай, Іспанія, Японія, Франція, Туреччина, Німеччина. б) найважливіші судноплавні річки: Міссісіпі, Дунай, Волга, Парана, Амазонка, Рейн. в) найбільший річковий порт світу – Дуйсбург. г) найбільші морські порти: Шанхай, Сінгапур, Роттердам, Гонконг, Шеньчжень, Пусан. ґ) найважливіші судноплавні канали: Суецький, Панамський, Кільський. д) найбільші аеропорти-хаби: «Хартсфілд-Джексон», «Хітроу», «Шарль-де-Голль», «Рейн-Майн».
6. Дайте короткі письмові відповіді на питання, користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.
Виконанізавдання надішліть у групу Вайбер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |