7 лайфаків успішного впровадження дистанційного навчання
І. Чіткий план
Створювати систему використання технологій дистанційного навчання потрібно створивши чіткий план. Для цього треба поставити чітку мету: отримати якісні знання. Кожен учасник освітнього процесу: вчитель, заступник, директор, учень, батьки, не може залишатись сам на сам. Всі повинні співпрацювати у колективі однією командою. Способи спілкування з учнями : Scape, Class-room, вайбер групи . Подача інформації відбувається централізовано. Максимально для цього використаний сайт закладу.
ІІ. Спільна стратегія
Концентруватись треба на слові «Спільна». Всі члени колективу, команди мають чітко дотримуватись цієї стратегії. Всі роблять все одночасно і однаково в режимі дня і за чітким планом співпраці (розклад уроків за встановленим часом і чітко визначений час спілкування).
Такий підхід виховує організованість і зібраність всіх учасників освітнього процесу, але його треба чітко виконувати.
ІІІ. Комунікація
Комунікація як термін – обмін думками. Вона дуже важлива. Тому що без неї неможливе ні створення плану, ні стратегії. Ні вироблення режиму.
Комунікація он лайн – це швидкість обміну думками. Вона ж передбачає зворотній зв'язок.
Налагодження комунікацій покращує обмін думками, сприйняття вимог, їх дотримання власне і учнями, і вчителями , і батьками. Тому цей сегмент співпраці всіх учасників освітнього процесу вкрай важливий, починаймо розмовляти….
IV. Набір інструментів
Проблема: неузгодженість між вчителями, або як варіант коли один вчитель використовує забагато платформ, на яких проводить оцінювання або навчання учнів. У закладі всі вчителі дотримуються єдиного каналу через який вони спілкуються з учнями - Class-room, для голосового звязку Scape.
V. Професійна гнучкість
Важлива навичка, без якої ніхто більше не зможе жити в сучасному світі.
Стрімкий розвиток світу вимагає від нас того, щоб ми бігли і доганяли ці всі новинки і намагалися їх опанувати і поділитися ними зі своїми колегами, що дуже важливо. І це є шляхом професійного розвитку та успіху в сучасних умовах.
Якщо людина думає, що їй вдасться пересидіти або вона буде хапатись всіма можливими способами за старе, вона точно програла. Тому що освіта, після карантину, точно в усьому світі, і в Україні в тому числі не буде такою, якою була до карантину. В наших інтересах опанувати всі стилі дистанційного навчання, щоб у майбутньому бути сильними в цьому.
VI. Тime- менеджмент
Це частина роботи з організації дистанційного навчання. Приходить розуміння, що без дотримання цих вимог ефективність роботи падає, навчання перестає бути якісним. Тому встановлено часові правила. І навіть правила спілкування у групі Вайбер. Це стимулюватиме всіх працювати і вкладатись у робочій час.
Системний підхід – виграшний шлях всієї освіти!!!