Головна » 2020 » Березень » 18 » ТОП-11 освітніх YouTube-каналів
20:48
ТОП-11 освітніх YouTube-каналів

Перегляд YouTube - ще одне з улюблених занять сучасної дитини. Інформації - хоч відбавляй. При цьому відсоток беззмістовних, а інколи навіть небажаних для перегляду відеороликів зашкалює. Проте чим більше вільного часу, тим частіше дитина звертається саме до цього каналу за черговою порцією контенту.

Спеціально для такого випадку ми і підібрали для вас та вашої дитини одинадцять розвиваючих YouTube-каналів, від яких неможливо відірватись не тільки дітям. Впевнені, переглядаючи такі відео нове для себе відкриють навіть дорослі.

1. Довколаботаніка: http://bit.ly/2NJsX2N
Гадали, науковці можуть тільки з кислими фейсами вдивлятися в мікроскопи? Зруйнуйте стереотипи разом із пізнавально-розважальним каналом про ботаніку, але не лише для ботанів.

2. Агент Маргарита: http://bit.ly/2TGecSd
Хочете зацікавити дітей наукою? Тоді підпишіть їх на канал їхньої ровесниці Маргарити. Школярка в буквальному сенсі відкриває світ, збирає зразки для досліджень, розглядає рослини під мікроскопом, цікаво розповідає про флору і фауну. Вони неодмінно подружаться.

3. Клятий раціоналіст http://bit.ly/369waiM
Пропаганда раціоналізму. Презумпція наукового методу. Цікаві інтерв’ю з науковцями. Один із найкрутіших проєктів, що популяризують науку. Автор і ведучий Артем Албул.

4. Цікава наука http://bit.ly/36eqkfM
Переклад і озвучення науково-популярних і освітніх відео на різні наукові теми з фізики, астрономії, біології, географії та математики. Мета каналу — покращення ситуації із науковою грамотністю. Засновник — учитель фізики з Рівного Віталій Шевчук.

5. Tokar.ua http://bit.ly/37fmBjx
Проєкт, присвячений космосу, технологіям та винаходам. Один з небагатьох україномовних проектів, який докладно пише про те, що відбувається в інтернеті — як в Україні, так і за кордоном.

6. Лакуна http://bit.ly/37ewcXI
Короткі науково-популярні відеоролики до 5 хвилин на найрізноманітніші теми. Наприклад, останні два випуски присвячені суто українським фейкам. Автор Андрій Горбунов.

7. WiseCow http://bit.ly/38tws5l
Відеолекції з мистецтва, історії, культури, літератури, кінематографу та моди. Після перегляду всіх курсів ви либонь зможете підтримати розмову на будь-яку тему.

8. Англійська по-простому! http://bit.ly/2NKq41K
Засновник каналу — Ростислав, учитель з англійської мови, автор посібника «Англійська по-простому!» Нині проживає в Лондоні, де на місцевих прикладах розповідає, як найефективніше вивчати англійську.

9. NEED / animation studio http://bit.ly/3avVxhQ
Анімаційна студія NEED розробила цикл освітніх відео. Мета каналу — зробити знання цікавими, зрозумілими, легкими для сприйняття, зруйнувати стереотипи в системі освіти та суспільстві.

10. Сергей Ткаченко http://bit.ly/36e3u84
Канал про математику зрозумілою мовою. Формули та рівняння пояснюють буквально на пальцях. Деякі відеоролики допоможуть учням підготуватися до ЗНО.

11. Wild Fox http://bit.ly/2Gd18M9
Мета каналу — популяризація знань з історії та культури України. В розважальній формі розкривають найрізноманітніші теми з найнеочікуваніших сторін — від давньоруської кухні до бізнесменів Русі.

Більше ідей на тему того, чим зайнятись під час карантину - у наступних публікаціях.

Переглядів: 257 | Додав: zosh11 | Рейтинг: 0.0/0