Головна » Архів матеріалів

8 клас

Українська мова

Опрацювати § 23 (с. 107), виконати впр. 238, 241.

Опрацювати § 24 (с. 110-112), виконати впр. 248, 250.

Українська література

Вивчити матеріал с. 178 - 181, прочитати повість М.Коцюбинського "Дорогою ціною".

Алгебра

Опрацювати § 2 пункт 16, 17, виконати №№ 530 - 589.

Геометрія

 

Фізика

Опрацювати § 25, питання 1-5, виконати впр. 25 №№ 1, 3, 5, 6*.

Опрацювати § 26, питання 1-7, виконати впр. 26 №№ 2, 3, 5, 6*.

Опрацювати § 27, питання 1-8, виконати впр. 27 №№ 1, 2, 3, 4*, 5*.

Біологія

Опрацювати §§ 25 - 28.

Хімія

Опрацювати § 30, виконати впр. 2, 3, 4, 10, 11.

Опрацювати § 32, виконати впр. 1 - 7.

Опрацювати § 33, виконати впр. 2 - 8.

Основи здоров'я

Опрацювати §§ 20 - 21.

 

Англійська мова

Написати відгук про улюблену книгу.

Опрацювати стр. 137-146 - всі невідомі слова виписати у словник;

впр. 5, стр. 140 - письмово;

впр.6, стр. 140-141;

впр. 1, стр. 146-147.

Переглядів: 309 | Додав: zosh11 | Дата: 05.02.2020 | Коментарі (0)

7 клас

Українська мова

Опрацювати § 29, повторити § 6, 23, виконати впр. 299.

Опрацювати § 31, повторити § 27-30, виконати тест. завдання (с. 115-116).

Українська література

Вивчити с. 171 - 178, вивчити напам'ять 1 вірш Ліни Костенко (на вибір).

Зарубіжна література

Читати Едгар По "Золотий жук".

Додатково тут: https://lsteratura.blogspot.com/

Алгебра

Опрацювати § 15, виконати №№ 800-825.

Геометрія

Опрацювати § 3 пункт 16, 17.

Фізика

Опрацювати § 21, питання 1-9, виконати впр. 21 №№ 3, 4, 5, 8*, додаткові впр. №№5, 7, 9, 12, 15 (ст. 148-149).

Опрацювати § 22, питання 1-5, виконати впр. 22 №№ 1, 2, 3, 6, 7*

Біологія

Опрацювати §§ 27 - 29. Підготувати проект "Тварини-будівельники", "Зуби ссавців", "Тварини-рекордсмени".

Хімія

Опрацювати §§ 29 - 30.

Основи здоров'я

Опрацювати § 21.

Англійська мова

Опрацювати впр. 1а, стр. 108 - слова у словник

                      впр. 3, стр. 109 - письмово

                      впр. 5, стр. 110 - письмово

                      впр. 1 (а)b), стр. 111

Переглядів: 357 | Додав: zosh11 | Дата: 05.02.2020 | Коментарі (0)

6 клас

Українська мова

Опрацювати § 43 (с. 138 - 139), виконати впр. 359 (ІІ).

Опрацювати § 45 (с. 145 - 146), виконати впр. 377, 381 (ІІ).

Опрацювати § 46 (с. 147 - 149), виконати впр. 391.

Українська література

Вивчити с. 140 - 141, прочитати повість В.Нестайка "Тореадори з Васюківки" (с. 142 - 176).

Зарубіжна література

Читати В.Г.Короленко "Сліпий музикант".

Додатково тут: https://lsteratura.blogspot.com/

Математика

Опрацювати §5 пункти  35-36.

Біологія

Опрацювати §§ 36 - 38. 

Основи здоров'я

Опрацювати §§ 21 - 22.

 

Англійська мова

Опрацювати стр. 110, впр. 1,2 - читати, впр. 2 - письмово;

стр. 113 - виписати слова у словник з перекладом; 

впр. 1, стр. 112-113;

впр. 3, стр. 114 - письмово.

Переглядів: 274 | Додав: zosh11 | Дата: 05.02.2020 | Коментарі (0)

5 клас


Українська мова

Вивчити § 45. Виконати усно "Готуємося до темат. оцінювання стор. 133-134.

Вивчити § 47. стор. 133-134. Виконати впр. 371.

Вивчити § 48. Виконати впр. 379 (І - ІІІ завдання).

Українська література

Читати Олександр Олесь "Микита Кожум'яка", Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі".

Зарубіжна література

Читати Ернест Сетон-Томпсон «Снап», «Лобо».

Додатково тут https://lsteratura.blogspot.com/

Математика

Опрацювати §5 пункти  30-32, виконати №№ 802-865.

Англійська мова

Опрацювати: - вправу 1, ст.140  - читати, виписати у словник невідомі слова;

                      - вправа 3, ст. 143 - прочитати листа, письмово дати відповіді на питання;

                      - вправа 2, ст. 147-148;

               - вправа 2(а), ст. 151

Природознавство

Опрацювати §§ 33 - 34. Навчальний проект "Вирощування найвищої бобової рослини".

Основи здоров'я

Опрацювати §§ 21 - 22. 

Переглядів: 263 | Додав: zosh11 | Дата: 05.02.2020 | Коментарі (0)

Учні 9 класу Ніжинської ЗОШ І–ІІ ступенів № 11 здійснили навчальну екскурсію до музею М.Гоголя при Ніжинському державному університеті ім. Миколи Гоголя. Завдяки цікавій розповіді екскурсовода діти поринули в той час, коли у стінах альма-матер юний Микола Гоголь робив перші кроки в літературі. Із захопленням дев’ятикласники знайомились з експонатами про українця, який у своїх творах оспівав багату душу свого народу. Дітям цікаво було посидіти за партою - свідком днів давноминулих, потримати в руках перо і уявити себе гімназистом відомого навчального закладу поряд з Миколою Гоголем. Екскурсія до музею стала для дітей ще однією сторінкою, що нагадала про славну історію рідного міста, яке було колискою для багатьох видатних особистостей.

Переглядів: 231 | Додав: zosh11 | Дата: 04.02.2020 | Коментарі (0)

 

 

 

 

 

 

На виконання Наказу Управління освіти Ніжинської міської ради №51 від 03.02.2020 р. призупинено навчальний процес з 4 по 14 лютого 2020 року.

 

 

УКРАЇНА

ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ

НІЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

Н А К А З

(ВИТЯГ)

 

03.02.2020 р.                                                                                                                                                                    № 51

м. Ніжин

 

Про призупинення навчального процесу

в  закладах загальної середньої 

та позашкільної освіти 

 

         Відповідно  до ст.32 Закону України «Про місцеве  самоврядування в Україні», п.9.20 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного  процесу, затверджених  Постановою Головного державного  санітарного лікаря України від 14.08.2001р №63, на виконання рішення виконавчого комітету від  03.02.2020 року н а к а з у ю:

 

            1. Ввести обмежувальні заходи  по грипу та гострих респіраторних вірусних інфекціях у  закладах загальної середньої  та позашкільної освіти з 04.02.2020 р. по 14.02.2020 р.

2.  Директорам  закладів загальної середньої та позашкільної освіти:

           2.1. Призупинити навчальний процес  з  04.02.2020 р. по 14.02.2020 р.

   2.2. Повідомити здобувачів освіти та їх батьків, або осіб, що їх замінюють про призупинення освітнього процесу з 04.02.2020 року по14. 02.2020 року.

                                                                                     03.02.2020 р.

     2.3. Провести роз’яснювальну роботу серед батьків учнів та вихованців   щодо необхідності призупинення  освітнього процесу.

                                                                                              Відтепер

  2.4. На період тимчасового призупинення навчального процесу відмінити проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів.

                                                  *                *                  *                   *                      *

     2.7. Висвітлювати інформацію, методичні рекомендації на  сайтах    закладів  для батьків та учнів,  що надає  можливість самостійно опрацювати навчальний матеріал. Організувати проведення   консультацій у режимі он-лайн.

04-14.02.2020 р.

                                                *                *                  *                   *                      *

      2.9. Розробити заходи щодо  виконання навчальних планів і програм шляхом упровадження різних форм та методів роботи.

                                                                                     До 20.02.2020 р.

                                              *                *                  *                   *                      *

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

       Начальник Управління освіти                                   С. Крапив’янський

Переглядів: 284 | Додав: zosh11 | Дата: 03.02.2020 | Коментарі (0)

Учень 6 класу Чавикін Олександр 30.01.2020р. приймав активну участь в інтелектуальні грі "Математичний знаверинт". Де показав свою швидкість думки, кмітливість, організованість та логіку.

Всі учасники отримали задоволення від гри та виявили бажання  й на далі приймати участь у  подібних заходах.

Переглядів: 262 | Додав: zosh11 | Дата: 31.01.2020 | Коментарі (0)

Грип 2020: симптоми, лікування, як передається і як відрізнити від застуди

Епідемічний поріг захворюваності на грип перевищено на 1,4%, лабораторно підтверджено 13 летальних випадків від ускладнень грипу з початку епідсезону.

Про це на брифінгу сказала лікар-епідеміолог Центру громадського здоров'я Оксана Кошалко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

За даними Центру Громадського здоров'я (ЦГЗ) у період з 20 січня по 26 січня 2020 року на ГРВІ захворіли 184 894 людини, із них 64,6% — діти віком до 17 років.

За цей тиждень зареєстровано чотири летальні випадки внаслідок грипу.

Жоден з померлих не був щеплений.

МОЗ нагадує: найкраща профілактика грипу — щорічна вакцинація. Імунізація зменшує ймовірність захворіти на грип та ризики серйозних ускладнень, госпіталізації та смерті від захворювання.

З початку жовтня 2019 року проти грипу вакциновано 227 417 осіб.

Раніше Центр громадського здоров'я підбив підсумки епідемічного сезону 2018/2019, від 1 жовтня до 19 травня.

5,4 мільйони людей перехворіли на грип та ГРВІ. 64 українці померли від цієї хвороби. Понад 161 з половиною тисяч людей вакцинувалися.

Понад 65 відсотків тих, хто підхопив грип під час епідемсезону – діти до 17 років.

Жоден померлий не був вакцинований проти грипу. 11 осіб взагалі не зверталися по медичну допомогу, а кожен п’ятий звернувся вже за критичного погіршення стану здоров’я на 6-й день хвороби та пізніше.

За підсумками лабораторних досліджень, у хворих абсолютно домінують віруси грипу типу А. 

СИМПТОМИ ГОСТРОЇ ФОРМИ ГРИПУ У ДІТЕЙ

  • будь-які проблеми з диханням;
  • синюватий колір шкіри;
  • дитина не п’є достатньої кількості рідини;
  • дитина не прокидається або не реагує на вас;
  • дитина настільки роздратована, що не хоче, щоб її піднімали на руки;
  • симптоми грипу починають зникати і стан дитини покращується, але згодом піднімається висока температура та посилюється кашель;
  • лихоманка та висип на шкірі.

СИМПТОМИ ГОСТРОЇ ФОРМИ ГРИПУ У ДОРОСЛИХ

  • проблеми з диханням;
  • біль або дискомфорт у грудях чи животі;
  • раптове запаморочення;
  • розгубленість;
  • багаторазове блювання;
  • якщо симптоми грипу спочатку зникають, а потім повертаються з лихоманкою та посиленим кашлем.

ЯК ВІДРІЗНИТИ ГРИП ВІД ЗАСТУДИ

ЗАСТУДА

При застуді хвороба починається поступово, а температура тіла рідко піднімається вище 37 - 37,5 градусів.

Для застуди характерні такі симптоми як нежить, яка розпочинається з початком хвороби та біль в горлі.

А задишка виникає лише через закладений ніс.

ГРИП

Для грипу характерний стрімкий початок захворювання. Температура здіймається до 38 градусів і вище.

Для початку грипу не типові такі симптоми як нежить чи біль в горлі.

Біль у горлі може з’явитись лише на 3-4 день від початку хвороби. А нежить – на 2-3.

 

Більш докладніше читейте тут:

https://life.pravda.com.ua/health/2019/01/30/235365/

 

 

Переглядів: 285 | Додав: zosh11 | Дата: 30.01.2020 | Коментарі (0)

Крути. Розставимо крапки над "і"

29 січня 1918 року на залізничній станції Крути був бій, а не побоїще. Героїчна і водночас ефективна бойова операція, яка нанесла ворогу важкі втрати та змусила затримати наступ на Київ на тиждень.

Так, у надважких умовах. Так, за тотальної чисельної переваги московських військ. Але тим вище треба оцінити героїзм українських воїнів. Ватажку інтервентів Муравйову навіть довелося брехати своєму керівництву та перебільшувати українські сили, щоб виправдати надмірні втрати та гальмування наступу.

Серед українських частин під Крутами була студентська сотня (120-130 людей), яка складалася з київської молоді. Це були добровольці, які проходили хоч і короткий, але військовий вишкіл. Тобто це точно не були випадкові юнаки, які не знали на що йдуть і навіть не вміли тримати в руках гвинтівку - як потім часто будуть розповідати. Це були молоді ідеалісти, українські патріоти - і це був їх свідомий вибір. Вважати їх "нетямущими хлопчиками" - це ображати їх та применшувати їхній подвиг. Три сотні вбитих у бою московських окупантів - найкраще свідчення мотивації та дієвості "дітей".

Найтрагічніший момент бою - розстріл більшовиками 27 українських полонених зі студентської сотні. Розлючені впертим спротивом українців та великими втратами, вороги зігнали свою лють на полонених. Саме про цих українських воїнів молодий Павло Тичина написав вірша "Пам`яти тридцяти".

Тези про "беззбройних дітей", які не розуміли на що вони йдуть і були кинуті на вірну смерть цинічним командуванням вперше були публічно оголошені... більшовицькою пропагандою! Зрозуміло з якою метою - посіяти недовіру солдат до командирів, показати українців ідіотами та нездарами, знищити моральних дух та готовність захищати власну державу. Потім ці ж тези на різний лад повторювали ворожі пропагандисти і (трошки з іншими акцентами) кілька поколінь українських політиків-мазохістів - аж до наших часів.

Претензії треба висувати політичному керівництву Центральної Ради. За саботування розбудови армії, за пацифістські ілюзії, політичну наївність, суїцидальне лівацьке доктринерство, абсурдні кадрові рішення - чого варта лише заміна Петлюри на майже більшовика Порша на посаді Генерального секретаря військових справ вже в розпал війни з більшовиками!

Але вірні Україні військові та добровольці до кінця виконали свій обов`язок і дали політикам ще один шанс. Те ж стосується і військового командування, яке часто поливали абсурдним брудом. Наприклад, що українські командири пиячили у вагоні-ресторані під час бою під Крутами. Це - ворожа брехня.

Командувач українських сил під Крутами Аверкій Гончаренко особисто керував боєм, ефективно організував оборону, грамотно і вчасно провів організований відступ, завчасно дав команду розібрати ділянку залізниці для затримки ворога. Група найменш готових до бою юнаків була відведена в резерв і фактично в бою участі не брала. Аверкій Гончаренко беріг своїх людей, наскільки це було можливо в тих умовах.

Командир студентської сотні Андрій Омельченко загинув у бою. Командир Січових Стрільців Євген Коновалець керував вуличними боями в Києві та задавив більшовицький січневий заколот. Генерал Всеволод Петрів на чолі Гордієнківського полку - один з героїв київських боїв січня 1918 року. Симон Петлюра на чолі Гайдамацького Кошу Слобідської України завершив розгром московської п`ятої колони.

Стримувальні бої під Конотопом, Бахмачем і Крутами, а також придушення січневого заколоту в Києві - це ланки єдиного процесу, який дав українським дипломатам надважливий час та легітимність для перемовин. Саме тому вдалося підписати Берестейський мир з Центральними державами, досягти міжнародного визнання УНР, отримати військову допомогу Німеччини та Австро-Угорщини, зірвати спроби Троцького легітимізувати харківських маріонеток з так званого "українського радянського уряду". Українська армія разом із союзниками негайно розпочинає вигнання московських окупантів з України. Вже за кілька тижнів було звільнено Київ. Ще через місяць - звільнено всю територію України.

В січні 1918 року українські військові дали Україні шанс. Але в українській політиці винниченки перемогли Міхновських - і програла Україна. Тому не змарнуймо шансу, який сьогодні для України виборили українські військові.

 

Переглядів: 242 | Додав: zosh11 | Дата: 29.01.2020 | Коментарі (0)

Сьогодні, 22 січня, Україна святкує День Соборності.

           Саме цей день 101 рік тому увійшов в історію українського народу як день злуки, день соборності українських земель. Здійснилася багатовікова мрія народу – бути разом, спільно будувати незалежну державу.

             Так, у Ніжинській ЗОШ І-ІІ ступенів № 11 у 3 класі пройшов захід:

          «Без Соборності немає Незалежності» в якому вчителька Лозка Н.М., та бібліотекарка Олицька Л.В. розповіли школярам про події, які відбувалися починаючи з 1918 року і по сьогоднішній день.

           Святково прикрашений куточок де майоріла символіка України, виставка художньої та історичної літератури , фотографії, плакат, який діти малювали власноруч – все це зацікавлено розглядали третьокласники. А яке враження було від показу фільму «Шлях до незалежності». З великою допитливістю учні переглядали фрагменти подій. Кожен з них мав своє враження від побаченого. Багато було запитань. А чому, чому?? Під самий кінець показу заблищали очі у юних українців, коли на екрані був епізод 21 січня 1990 року м. Київ де було стільки жовто-блакитних прапорів, скільки не бачив за всю свою історію. Так урочисто День Соборності відзначався вперше. Хоча ще й маленькі були слухачі , але було помітно, що вони гордяться носити ім’я українця. І як підсумок всі разом склали ось такі рядки, присвячені 22 січня:

«Не треба нам сварок, незгоди, ганьби!

Ми з,єднали країну навіки.

Соборна вона! Ви чуєте?! Ні?!

Одна Україна! Єдина!

Переглядів: 244 | Додав: zosh11 | Дата: 22.01.2020 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 28 29 30 31 32 ... 65 66 »