Головна » 2020 » Травень » 26 » Матеріали для опрацювання з  історії всесвітньої,  історії України та правознавства
01:15
Матеріали для опрацювання з  історії всесвітньої,  історії України та правознавства

Матеріали для опрацювання з  історії всесвітньої,  історії України та правознавства

 для учнів 5-9 класів

на період до 27.05.2020р.

5 клас 

Тема. Узагальнення до курсу: «Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України».

Ми завершуємо курс історії України. Пропоную вам перевірити свої знання.

Завдання.

  1. Повторіть вивчений матеріал § 2-27
  2. Пройдіть тестування   до 20 год 00 хв. 27 травня 2020 року.

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:   використайте цей  9967365 код,  відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Виконані завдання пришліть на електронну пошту irinasurmil@gmаil.com

 

6 клас

Тема. Узагальнення до курсу: «Всесвітня історія. Історія України в давні часи»

 Вікторина

1. Із розповіді мандрівника про країну, яку він відвідав: «Яка це дивна країна. Там на кущах росте біла вовна». Що це за вовна і в якій країні вона могла зростає?

2. Символом якого міста і чому є вовчиця?

3. Як жителі різних країн світу вели облік часу?

4. Чому греки уявляли собі богиню Ніку крилатою?

5. Що означає крилатий вислів «канути в Лету»?

6. Чим можна пояснити, що греки — великі прихильники театру — не влаштовували вечірніх вистав? 

7. Звідки походить вислів «писати з червоного рядка»?

8. Що означає крилатий вислів «І ти, Бруте!»?

9. Який народ уперше винайшов матеріал, призначений для письма? (Стародавні єгиптяни винайшли для письма папірус.)

10. Звідки пішла назва «термос»?

11. Хто з відомих літературних героїв Стародавнього світу вперше намагався ухилитися від призову в армію?

12. Скільки років тому загинув Спартак? Це сталося у71 р. до н. е.

Серед хаотично розташованих літер методом викреслювання знайдіть імена 13 богів давньої міфології

1. Покровитель неба.

2. Цар богів (покровитель повітря).

3. Суддя (духи) підземного царства.

4. Покровитель землі, мудрості.

5. Бог неба.

6. Бог сонця.

7. Верховний бог або бог початку.

8. Бог (богиня) війни.

9. Покровителька любові, домашнього вогнища.

10. Бог (богиня) царства мертвих.

11. Покровитель(ка) тваринництва, ремесла.

12. Покровитель(ка) землеробства, родючості.

13. Покровитель води, вологи, морський покровитель(ка).

Виконані завдання пришліть на електронну пошту irinasurmil@gmаil.com

 

7 клас

Всесвітня історія

Тема  Узагальнення до курсу: «Внесок цивілізацій Середньовіччя в історію людства та становлення сучасної Європи»

Ми завершуємо вивчення курсу історії Середньовіччя. Це епоха в історії Європи, що охоплює понад 1000 років( від 476р. – падіння Західної Римської імперії, до 1492р. – відкриття європейцями Америки).

Середні віки багато в чому змінили карту Євразії, бо в ті часи виникла більшість європейських і азійських держав. Виникли перші парламенти та суди присяжних. Нові міста стали потужними центрами ремесла та торгівлі.

У цей час люди стали використовувати десяткову систему лічби, механічний годинник, компас, вогнепальну зброю, папір, друкарський верстат, віконне скло, ножиці, гудзики, окуляри тощо.

Пропоную вам перевірити свої знання з історії Середньовіччя.

Завдання

  1. Пройдіть тестування   до 19год 00 хв. 27 травня 2020 року.

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:   використайте  цей 9837907 код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Завдання пришліть на електронну пошту   irinasurmmil@gmail.com

 

8 клас 

Всесвітня історія

Тема. Узагальнення до курсу: «Внесок цивілізацій Нового часу  в історію людства та становлення сучасної Європи

Ми закінчуємо вивчення курсу історії «Ранній Новий час».

Період ХУІ-ХУІІІ ст. був добою великих змін у житті людей та їхньому світогляді. Завдяки Великим географічним відкриттям кордони світу, відомого європейцям, значно розширились. Економічною основою нової цивілізації стали капіталістичні суспільні відносини, які спричинили зміни і в структурі суспільства. Людину почали шанувати не стільки за її походження, скільки за підприємливість.

Змінилась і політична карта світу. Карта Європи стала більше нагадувати сучасну. Формування індустріальної цивілізації стало основним змістом наступного періоду світової історії.

Пропоную вам перевірити свої знання.

Завдання.

  1. Пройдіть тестування   до 20 год 00 хв. 27 травня 2020 року.

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:   використайте  цей 2334975 код, відкривши посилання join.naurok.ua

(записуйте власні прізвища при проходженні тесту)

Завдання пришліть на електронну пошту    irinasurmmil@gmail.com

 

9 клас

Всесвітня історія

Тема. Узагальнення до курсу: «Основні  ідеї, здобутки, виклики «довгого» ХІХ століття».

Поняття «довгого» ХІХ століття запровадив англійський історик Ерік Гобсбаун.  Воно почалося з Великої французької революції (1989 р.) і закінчується початком Першої світової війни(1914 р.)

Цей період став часом небачених раніше змін, утвердженням нових цінностей- свободи, демократії, ринкової економіки. Натомість виникли нові гострі проблеми: робітниче питання, піднесення національно-визвольного руху, зростання мілітаризму та міжнародна напруга.

Пропоную перевірити свої знання.

Завдання.

Пройдіть тестування   до 20 год 00 хв. 27 травня 2020 року.

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:   використайте цей 9161308 код, відкривши посилання join.naurok.ua

Завдання пришліть на електронну пошту    irinasurmmil@gmail.com

Правознавство

Тема. Повторення вивченого матеріалу

Завдання.

  1. Повторіть вивчений матеріал параграфів 1-25

Пройдіть тестування   до 20 год 00 хв. 27 травня 2020 року.

Код  доступу  ВІД ВЧИТЕЛЯ:   використайте цей 7786077 код, відкривши посилання join.naurok.ua

       Завдання пришліть на електронну пошту    irinasurmmil@gmail.com

Переглядів: 226 | Додав: zosh11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: