НІЖИНСЬКА    ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ    ШКОЛА    І-ІІ   СТУПЕНІВ №11

НАКАЗ

03.09.2018                                                                                              № 67

Про організацію гарячого харчування учнів

1-9 класів школи у 2018-2019 навчальному році

 

Відповідно до ст.ст. 28,42,59,73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання ст. 5 Закону України “Про охорону дитинства”, ст. 21 Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»,  Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», міської програми «Соціальний захист учнів загальноосвітніх навчальних закладів Ніжина шляхом організації гарячого харчування (сніданків) у 2018 році», рішень виконавчого комітету Ніжинської міської ради: від 08.02.2018 р.  № 20 «Про організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету», від 05.04. 2018 року «Про харчування у закладах загальної середньої освіти дітей загиблих учасників антитерористичної операції», від 28.08.2014 року №195 «Про влаштування дітей, які прибули до м. Ніжина з Донецької та Луганської областей, де проводиться антитерористична операція», від 12.02.2015р. № 35 «Про безкоштовне харчування у дошкільних та загальноосвітніх навчальних  закладах дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції та дітей загиблих батьків під час бойових дій», згідно наказу Управління освіти  Ніжинської міської ради від 30.08.2018 р. № 258 «Про затвердження списків учнів загальноосвітніх навчальних закладів на харчування за кошти міського бюджету у 2018-2019 н.р.»,

Н А К А З У Ю:

1. Харчування учнів школи у 2018-2019 навчальному році здійснювати відповідно до рішень виконавчого комітету Ніжинської міської ради та наказів управління освіти Ніжинської міської ради, інших нормативно-правових актів, що регулюють питання організації харчування дітей.

2. Призначити відповідальною за організацію харчування дітей у школі Олицьку Л.В., бібліотекаря школи.

3. Відповідальній за організацію дитячого харчування у школі:

3.1. Організувати з 03.09.2018 харчування дітей в школі сніданками, вартість яких встановлюється, виходячи з рішень виконавчого комітету Ніжинської міської ради та наказів управління освіти Ніжинської міської ради.

3.2. За рахунок місцевого бюджету проводити одноразове безкоштовне харчування сніданками:

  • учнів 1-4 класів;
  •  учнів 5-9 класів із числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», із сімей учасників антитерористичної операції.

3.3. Організувати з 03.09.2018 харчування учнів школи обідами, вартість яких встановлюється, виходячи з рішень виконавчого комітету Ніжинської міської ради та наказів управління освіти Ніжинської міської ради.

3.4. Забезпечувати неухильне дотримання законодавчих та нормативно–правових документів щодо організації харчування.

3.5. Контролювати дотримання примірного двотижневого меню.

3.6. Здійснювати контроль за станом фінансової звітності щодо харчування дітей у школі.

3.7. Надавати звiти щодо харчування учнів за бюджетнi кошти до централiзованої бухгалтерiї управління освіти. 

3.8. Проводити роз’яснювальну роботу серед дітей та батьків щодо важливості й необхідності гарячого харчування учнів у школі.

4. Визначити, що відповідальний за організацію дитячого харчування у школі свою роботу виконує згідно посадової інструкції.

5. Учителів-класоводів 1-4 класів (Мохир О.О., Коваленко Ю.В., Лозку Н.М., Лаврінець Н.В.) призначити відповідальними за підтримання порядку та дисципліни учнів школи під час харчування сніданками та обідами всіх учнів, а вихователя ГПД  (Куранду І.В.) - полуденками, відповідно графіку, за кошти місцевого бюджету та батьківські кошти.

6. Створити шкільну бракеражну комісію в складі 3 осіб:

  • Олицька Людмила Володимирівна, бібліотекар школи, голова комісії;
  • Медична сестра школи (за поданням поліклінічного відділення дитячої поліклініки м.Ніжина), член комісії;
  • Приставка Віталій Костянтинович, завгосп школи, член комісії.

7. Членам бракеражної комісії:

7.1. Контролювати дотримання порядку організації прийому, зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, технологічного процесу приготування їжі у школі.

7.2. Не допускати прийом продуктів харчування до школи без супровідних документів, які засвідчують їхнє походження та якість.

7.3. Здійснювати щоденний громадський контроль за виконанням функціональних обов’язків працівниками, виконанням норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

7.4. Здійснювати постійний контроль за санітарно-гігієнічним режимом харчоблоку, їдальні та проходженням обов’язкових медичних оглядів і дотриманням особистої гігієни працівниками, які забезпечують організацію харчування .

7.5. Своєчасно інформувати адміністрацію школи та управління освіти про випадки, які пов’язані з недоліками в організації харчування дітей, про випадки харчових отруєнь.

8. Визначити, що медичний контроль процесу харчування та ведення бракеражного журналу у шкільній їдальні забезпечується медичною сестрою, а у разі її відсутності – відповідальною за організацію дитячого харчування Олицькою Л.В.

9. Медичній сестрі школи постійно здійснювати профілактичні заходи щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь.

10. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Чуб С.П.

10.1. Довести цей наказ до відома педагогічного персоналу на нараді при директорові.

10.2. Забезпечити виконання посадових обов’язків працівниками, які відповідають за організацію харчування.

11. Класним керівникам та класоводам довести зміст наказу до батьків учнів школи.

12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю  за собою.

 

Директор школи                          С.В.Сипливець